Astra G – Vloer bijrijderskant nat

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G – Vloer bijrijderskant nat

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363924
    Knight-Ride-61
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 February 2019

      Hallo,

      Al een paar maanden is de vloer van de bijrijderskant nat (onder de rubberen mat met schuim/isolatie. De schuim is redelijk vol gezogen). Vorige zomer is alles droog gemaakt en er is toen geen lekkage/oorzaak kunnen vinden. Nu na de dik half jaar later is de vloer/schuim aan de passagierszijde opnieuw nat. Dit is geen koelvloeistof. Vanalles al geprobeerd en gekeken waar het water vanaf kan komen, maar tot nu toe nog niets kunnen vinden. Uiteraard met de tuinslang de auto nat gespoten en zelfs door de carwash, maar ik kan nog steeds niet zien waar dit vanaf komt.. Heeft iemand tips of plaatsen waar ik nog meer kan kijken?? :help:

       

      Wat foto’s ter oriëntatie:

      20190210_170401

      Screenshot_20190214-214643_Video Player

      Op de foto is het niet goed te zien, maar onder die mat is het helemaal volgezogen met water.

      Iemand tips? :help:

      Alvast bedankt.

      #18364190
      Bart Peters
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 February 2019

        Goedemiddag,

        Ik ben nieuw hier, maar kan je precies vertellen waar het hem in zit:

        Heb precies hetzelfde mee gemaakt.

        Langs de dakrand, zit een kit laag. Deze laag zal waarschijnlijk gebarsten zijn.

        Dat betekent de binnen hemel los maken, dan kun je bij de moeren van de dakrail. Deze en de sierstrip demonteren.

        Dan zie je tussen dak en goot een kit rand. Uitkrabben en weer goed afkitten. Ik heb bitumen kit gehaald bij de bouwmarkt.

        Je moet vanaf de voorruit tot aan de achterklep alles uitkrabben en opnieuw afkitten.

         

        Succes

        Bartjep

         

        #18364246
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Mogelijk de kit in de voorruit niet geheel dicht meer??

          Helaas weet je bij water nooit waar het exact vandaan komt, totdat je de oorzaak vind :rolling:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.