Astra G stuurknoppen aan nieuwe radio aansluiten?

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G stuurknoppen aan nieuwe radio aansluiten?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361070
    DylanD078
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 June 2018

      Beste leden,

      Ik heb bij mijn Astra G Sport uitvoering de originele CDR-500 eruit gehaald en mijn Bluetooth radio erin gezet.

      Nu kun je het stekkerblok gewoon aansluiten, alleen waar ik al bang voor was het bovenste stekkerblokje voor de stuurknoppen natuurlijk niet.

      Radio werkt gewoon, moet het geheugen alleen nog even regelen alleen zou ik graag willen weten of ik deze stuurknoppen ook aangesloten kan krijgen. Misschien doorverbinden of iets dergelijks.

      Foto’s werken helaas niet.

      Ik hoop dat iemand hier iets van weet.

      Groetjes :bye:

      #18361084
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ja dat kan je hebt een speciale adapterkabel en een lead kabel nodig voor je merk radio. Heb bij mij ook een kenwood inzitten met werkende stuurwielbediening

         

        http://shop.global.nl/assortiment/aansluitkabels-interfaces/stuurwiel-bediening/st-w-bed-opel-agila-zafira.html en dan nog een specifike kabel erbij voor je merk radio

        #18361118
        DylanD078
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 June 2018

          Super!!

          Bedankt gozer,  ik heb een Pioneer dus moet wel iets tussen zitten zo te zien.

          Super blij mee vorige astra had de stuurknoppen niet. :good:

          #18361120
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Voor Pioneer heb je de CAR-PI-151 nodig dit is alleen voor de stuurwiel bediening, wil je ook de rds informatie naar je scherm heb je de CAD-PI-151 nodig.

            Zelf had ik de CAR-PI-151 in m’n g toen der tijd, deze zijn gewoon origineel Pioneer.

             

            #18361132
            PVB
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 April 2006

              Het bovenste blok van de stekker is voor je display (TID/MID).
              De stuurbediening zit in het onderste blok.

              #18361146
              DylanD078
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 June 2018

                Maar zouden de knoppen dan niet al moeten werken? Aangezien de onderste 2 blokken al aangesloten zitten aan de radio. (De verlichting van de knoppen werken overigens wel, deze waren uit te zetten met de CDR volumeknop, weet alleen niet of dit er iets mee te maken heeft.

                20181014_155726

                Hopelijk werkt de foto nu :praying02:

                #18361154
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  Helaas werkt het niet zo simpel. Die radios kunnen in verschillende merken geplaatst worden. Per automerk is daarom een stuurwielbediening module te koop.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.