Astra G Display MID vervangen welk type is het

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G Display MID vervangen welk type is het

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262099
    johannes2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 July 2007

      Hallo,

      even het volgende ben sinds kort in het bezit van een astra g 2.0 dth pearl nu werkt het display niet goed meer d.w.z de pixels vallen weg. Nu zit er een display in met een boordcomputerfunctie. Nu heb ik al een andere maar die is niet goed volgens mij je hebt ze met 12 pins en 32 pins aansluiting volgens mij moet ik die hebben maar daar heb ik geen serienummer van. Om nu twee keer de midden console eruit te halen is wel veel werk eerst alleen voor het nummer en later voor het vervangen. Kan een van jullie mij verder helpen voor ik weer een verkeerd display aanschaf. En zit er nog verschil in de benzine en de diesel uitvoering i.v.m verbruik. Gr Johannes

      #18194844
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Er is ook een ander alternatief. ;)

        viewtopic.php?f=5&t=178945&hilit=mid

        #18194845
        midnight black
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 December 2011

          De MID heeft een 32 pins stekker.

          #18343683
          Opel Astra 70-HB-ZS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 April 2012

            Hallo forumleden.

            Heft iemand toevallig een Nederlandse handleiding van deze alternatieve MID ( V2.1) ?
            Ik heb een exemplaar aangeschaft en gemonteerd, maar kom er niet goed uit.
            Je schijnt ergens een PIN code voor in te kunnen voeren, maar ik kan er geen wijs uit.
            Wie kan mij helpen?

            Vriendelijke groet,

            J Rijkeboer.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.