Astra G coupe 1.8 met 245000 kopen of niet

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G coupe 1.8 met 245000 kopen of niet

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277607
    youngone
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 March 2012

      IK kan een astra G BJ 2000 coupe kopen,hij heeft een teller stand van 245000.
      Nu is mijn vraag is het verstandig om deze auto te kopen,of te laten staan.
      Het is een met een X1.8XE1 motor.
      Ben zelf wel handig met auto s .

      mvg peter

      #18324270
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Ik persoonlijk zou het niet kopen omdat het een benzine wagen is, 200.000 km’s is niets voor een diesel maar een benzine motor gaat helaas niet zo lang mee.
        En het is een sportief modelletje, dus de kans bestaat wel dat deze motor al geregeld op z’n staart getrapt is.

        Als de prijs rondt de 600-1000€ ligt kan je het nog doen, maar hoger zou ik er echt niet aan geven.

        #18324271
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          een coupe zal zelde met een 1.8 op z`n staart getrapt worden.. relatief klein voor het wagen gewicht.. maar goed.. heeft wel potentie als de koest netjes is..
          als je zelf handig bent met autos zou je ervoor kunnen gaan als de auto op de gebruikelijke kwaaltjes/plekken goed is
          motor overhangen in het vooruit zicht ooit zal dan geen probleem moeten zijn naar een 2.0 ofzo.. of LET als het voor hobby is…

          #18324272
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            Iets meer dan 15.000 per jaar aan kmers. Persoonlijk ben ik niet bang voor kmers. Onderhoud is belangrijker. Iemand die gewoon goed heeft gezorgd voor de auto en op tijd zn onderhoud heeft uitgevoerd. Hoe is de staat verder van de Astra en wat is de prijs… Hoeveel eigenaren zijn er voor je geweest. Als je nummer 8 of 9 bent tja… Onderdelen zijn er genoeg dus dat lukt allemaal wel.

            Als alles dus klopt, niet laten afschrikken door de kmers en er voor gaan. :afro

            Greetz Emiel

            #18324273
            youngone
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 March 2012

              Bedankt voor het sneller,antwoorden,helaas was bij deze auto bijna geen ,verleden aantoonbaar.
              Heb hem toch maar laten staan.

              m.v.g peter

              #18324274
              TWA
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 June 2010

                Tja lastig. Had je dus zowiezo distributie en co gekost. Had je misschien van de prijs kunnen praten. Was de rest van de auto slecht? En hoeveel mensen waren je voor geweest?

                Greetz Emiel

                #18324275
                cano666
                  Lid sinds:
                  28 September 2012

                  Ik vind het zo een onzin dat mensen auto’s laten staan vanwege kms. Maar 245k is in mijn ogen voor een auto van 16 jaar zeer logisch. Als alles gewoon goed is zou ik me echt niet druk maken om de km stand.

                  #18324276
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    Liever een auto met veel kilometers (veel langere ritten = minder slijtage).

                    Een motor die alleen in de stad zijn korte ritjes heeft gemaakt en dan 100.000km gemaakt heeft in 15jaar zal slechter zijn dan een die in 15jaar 300.000+km heeft afgelegd.

                    Ook het onderstel en de remmen krijgen op de snelwegen en buitenwegen veel minder op hun donder als in de stad.

                    Ik heb zelf een Vectra V6 benzine met 296500km op de teller, en een Corsa-B Turbo diesel (waarvan de motor van opgevoerd is (67>101pk / 132>191nm)) met bijna 370.000km op de teller.

                    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                    #18324277
                    bart-gsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2012

                      heb m`n vectra v6 gekocht met 197.000 km op de klok… dus idd km wil niks zeggen.. als er maar tijdig onderhoud aan gedaan is

                      #18324278
                      xr1
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 January 2006

                        idd km zeggen niets …omi 2.2 op gas …trap ik altijd op zijn staart anders komt ie niet vooruit :D heeft onder tussen 6400000km op de teller staan,1ste motor,bak en koppeling.

                        #18324279
                        KRSA2000
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 February 2009

                          @xr1 wrote:

                          idd km zeggen niets …omi 2.2 op gas …trap ik altijd op zijn staart anders komt ie niet vooruit :D heeft onder tussen 6400000km op de teller staan,1ste motor,bak en koppeling.

                          Een nul te veel denk ik… ;)

                          Sent from my SM-P900 using Tapatalk

                          #18324280
                          Corsaliefhebber
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            19 February 2012

                            ikwilvanmijnautoaf.nl

                            #18324281
                            wagnas
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              10 May 2007

                              Ben het met Wim eens, je kan beter een auto kopen met 200000 op de teller die altijd lange ritten gemaakt heeft dan een stadsauto met 100000 erop. De auto die korte stukjes rijdt is helemaal volgekoekt.

                              Mijn Vectra en Corsa rijden (reed) ook alleen lange afstanden, remblokken zijn pas versleten bij kmstanden waarbij anderen al aan wel de 3de set toe zijn. Motor wordt warmgereden op 80km weg en daarna rijd ik snelweg. Corsa reed na 16 jaar en 130000km nogsteeds op de remblokken die in de fabriek gemonteerd waren. king:

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.