Astra G caravan gekocht (en weer verkocht;-))

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G caravan gekocht (en weer verkocht;-))

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Vectra V6 CD
    Deelnemer

Omdat de Vectra V6 van 1994 flinke lekkage heeft gehad en daardoor de dempende laag op de bodem compleet onbruikbaar is geworden besloten om deze van de winter te stallen. Omdat ik toch een auto nodig heb voor wat anders gaan kijken en waar het er op leek dat dit een Vectra B V6 zou worden is het een Astra G Z1.6XE Caravan van maart 2002 geworden met een aantal leuke opties:

– Climatronic
      – Cruise Control
      – Af-fabriek Xenon met sproeiers

Bij deze wat foto’s:

De Astra heeft wel wat aandachtspuntjes, maar niet heel veel bijzonders:

– Ruit linker voordeur hapert nog al eens met omlaag gaan.
      – Spiegels reageren slecht op de knop om ze af te stellen.
      – Radio is aan vervanging toe(CDR500 wordt vervangen door een CCRT700 met wisselaar).
      – BC scherpje heeft pixel uitval, wordt dus ook vervangen.
      – Grootlicht doet het alleen als je het hendeltje naar je toe haalt, continu groot licht doet het niet.
      – Bumper heeft rechts voor flinke schade(andere bumper is er al, moet alleen opnieuw worden gespoten).
      – koplampen zijn dof en moeten gepolijst worden.
      – Er brand een storingslampje, volgens de garage waar ik hem gekocht heb is dit vanwege problemen met de EGR klep(Wordt volgende week zaterdag bij de plaatselijke dealer uitgelezen, tenzij er iemand in de omgeving van Zoetermeer de mogelijkheid heeft om dit van de week eens ‘s avonds te willen en kunnen doen).

Verder heb ik al een compleet lederen interieur op de kop weten te tikken, dus die komt er ook nog in.

Verder weinig mis. Mocht iemand tips en advies hebben, ken dit type auto niet heel goed dus alles is welkom.

Benjamin

Oenatje
      Deelnemer

mooi kleurtje, het is een cdx of nie?

Firezi
        Deelnemer

Pixel uitval op de BC heeft zo’n 99% van alle astra Gs
          Nieuw zijn ze veel te duur, heb hier ergens op het forum wel eens ergens een topic voorbij zien komen van een alternatief dat goedkoper en uitgebreider is. ;)

verder is’t een nette wagen!

Vectra V6 CD
          Deelnemer

@Oenatje wrote:

mooi kleurtje, het is een cdx of nie?

Volgens de plaatjes in de stootstrips gaat het om een Elegance. Maar hij doet inderdaad niet onder voor de Vectra CDX van mijn vader.

@Firezi wrote:

Pixel uitval op de BC heeft zo’n 99% van alle astra Gs
            Nieuw zijn ze veel te duur, heb hier ergens op het forum wel eens ergens een topic voorbij zien komen van een alternatief dat goedkoper en uitgebreider is. ;)

verder is’t een nette wagen!

Als het in ieder geval maar beter is dan zoals het nu is. Dacht dat mijn vader nog een groot schermpje voor de Vectra B heeft liggen, die was in combinatie met de CCRT700 radio. Dus misschien dat ik die er in zet, die was namelijk nog helemaal goed. Moet in dat geval alleen een ander middenconsole, maar dat zien we later wel. Ik zal eens kijken naar die goedkopere optie.
            Verder is het inderdaad een nette wagen, hij heeft me positief verrast.

gose91
            Deelnemer

Ik kan met de opcom langskomen vanuit Zoetje… als het nog nodig is, pm je maar

Firezi
              Deelnemer

viewtopic.php?f=5&t=178945

Deze doelde ik dan op ;)

Silver

hele leuke Astra Benjamin, in het echt ook een mooie station.

Vectra V6 CD
                  Deelnemer

@Firezi wrote:

http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=178945

Deze doelde ik dan op ;)

Heb even gekeken, inderdaad zeer aantrekkelijk. Ga ik eens overwegen.. Bedankt voor de link.

@Silver wrote:

hele leuke Astra Benjamin, in het echt ook een mooie station.

Inderdaad een leuke auto, en rijdt beter dan ik dacht..

midnight black
                    Deelnemer

Mooie Astra met leuke extra’s en dadelijk met leren interieur wordt de (in mijn ogen) minder mooie bekleding ook meteen verholpen!
                      Wat betreft de spiegelverstelling, je kunt proberen de schakelaar schoon te maken (contactjes in de schakelaar) of een andere schakelaar op de kop tikken want vaak is het de schakelaar die deze problemen geeft.

ZakhooiTM
                      Deelnemer

Mooie Astra!
                        Heb na zwarte auto’s, blauwe auto’s altijd erg mooi gevonden en de jouwe ziet er prima uit :jerry

Mocht je de auto willen uitlezen, ik werk in Zoetermeer dus kan met de Tech2 wel van de week langskomen na werk mocht je dat willen :)

Astra 1.4 NZ
                        Deelnemer

Mooie Astra! :)

Chris426
                          Deelnemer

Wat betreft de EGR, misschien kan je opteren om deze meteen af te doppen?
                            Ben je van eventuele verdere problemen reeds verlost :thumb .

Vectra V6 CD
                            Deelnemer

Zo, de EGR klep is vervangen en afgedopt. Helaas wel schade ontdekt achter de rechterzijde aan de voorkant…

Vectra V6 CD
                              Deelnemer

Astra station vandaag verkocht, teveel werk voor een auto die me niet vlot genoeg is.. Dus op zoek naar wat anders (Vectra V6)..

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.