Astra G Break Start niet meer

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Astra G Break Start niet meer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349684
    Astra-G-Break
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 November 2017

      Hallo, ik zit met het volgende probleem.
      Plots uit het niets wilde de Astra G Break niet meer starten, (2001) 1.4 benzine, nadat die van plek was verzet.
      Ik heb dan maar de drupel acculader aan gehangen en laten laden een goei 4 uur, toen starte hem en heb ik hem kunnen verzetten in de oprit weer.
      Maar hij gaf wel een lampje aan op de tacho wagentje met een sleutel in.
      De dag nadien naar winkels geweest en wilde hem op de parking ook niet starten meer, zelfs niet met een jump starter, heb hem toen na het naar huis laten slepen aangehangen een goei 3uur maar deed ook niets.
      Het gekke is pinkers lichten werken allemaal maar als het contact omgedraaid word hoorde gewoon een tik, verders hoorde hem ook niet zelfs proberen te starten.
      ook met startkabels nadien wilde hem ook niet.
      Ligt nu ook aan de batterij dat die te laag is of heel stuk is, maar dan zou hem toch moete starten met startkabels.
      Of heeft dit te maken met zekeringen, kabels, of zoals ik al hier en daar gelezen heb de start motor. in dat laatste geval kan me iemand zeggen hoe ik dit kan nazien als het dit wel is, want om nog grote kosten te gaan doen aan deze wagen lijkt me wel een beetje gek, al is hem wel handig als gezinswagen en als men dingen moet halen voor verbouwingswerken of meubels.
      wagen heeft een goei 85.000 km en ziet nog als nieuw uit, maar heeft zijn leeftijd niet meer mee.

      al vast bedankt :)

      #18349688
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Accu of startmotor versleten.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.