Astra G bouwjaar 1999 autoradio

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G bouwjaar 1999 autoradio

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367524
    theo1956
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2017

      Beste mensen,

       

      Met veel plezier gebruik ik mijn Opel Astra alweer meer dan twee jaar.en nu zit er weer een nieuwe APK op. Zonder alt e veel kosten! Er is een probleem(pje). De oude originele autoradio (Desco ?) doe het niet goed meer. De CD speler is kapot.

      Graag wil ik de autoradio vervangen voor een moderne radio met usb. CD speler hoeft niet ik gebruik alleen usb stick. Welk model autoradio met usb is geschikt voor Opel Astra model G uit 1999?

      Heb ik nog verloop stekkers nodig voor inbouw?

       

      Graag jullie ervaringen.

      #18367528
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Astra G heeft ook gewoon een din radio vak, dus kan je eigenlijk elke aftermarket radio plaatsen in die maat.

        (Zelfde maat als wat er nu in zit).

        Met wat meer werk kan je er ook een dubbel din inbouwen, maar dan moet je je middenconsole aanpassen.

        Of je nieuwe radio gelijk werkt, dat hangt van de kabelboom van de nieuwe radio af, maar meestal zal dit 1 op 1 passen.

        Hoogstens moet je de rode en gele draad omdraaien (constante en geschakelde +) als de zenders niet onthouden worden.

        Tevens zal je infodisplay in de auto geen informatie van de radio meer doorkrijgen.

        #18367531
        theo1956
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2017

          Dank voor je reactie, fijn te weten dat ik in principe elke radio in kan monteren. Dat in het display de radio gegevens niet worden weergegeven vind ik niet erg.Wanneer ik een radio heb gekocht zal ik in dit forum mijn ervaringen vermelden.

          #18367556
          PVB
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2006

            Wat betreft je display.

            Bij de dealer kunnen ze deze programmeren zodat de datum blijft staan, anders krijg je een blanco stukje op je display.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.