astra g airbaglampje kan je dit zelf uitlezen?

Forumindex Forums Modellen Astra astra g airbaglampje kan je dit zelf uitlezen?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    imported_piet
    Deelnemer

hey hallo hier , ben er nog maar heel weinig op hier ivm drukte etc ,maar heb toch een vraag miss dat iemand mij hier antwoord op kan geven,

ik heb van mijn astra g de bijrijderstoel los moeten halen ivm defekt in de rails ,dit is gemaakt geworden ,heb er de stekker van los moeten koppelen die aan de stoel zit , maar nu hij terug zit blijft mij het airbag lampje branden , hij gaat met starten heel even uit en als de auto loopt een paar seconden later gaat hij branden en blijft hij ook branden.

is dit nou door de stoel gekomen ? zoja wat kan of moet ik doen , en kan ik dit zelf uitlezen of moet ik echt naar de garage toe , ik hoor graag iets terug hierover, gr piet

:thumb

Mr-T-Opel-Astra-G
      Deelnemer

Is uit te lezen en te resetten d.m.v. opcom. ligt inderdaad aan je stoel. ergens is er laagspanning.

Ik had het toevallig omdat ik airbags in mijn stoel had aangesloten waar mijn assie niet voor was voorbereid. Aan de hand van het uitlezen kun je ook zien waar het aan gelegen heeft.

Bij het uittrekken van airbag kabels van je stoelen altijd even + pool van je accu loshalen, dit voorkomt soortgelijke storingen.

opelfreak1975

heb ik ook gehad met mijn voor stoelen vervangen ging ook airbaglampje branden omdat ik per ongeluk contact aan zette dat ik bezig was dus uitleeskast er aan en resetten en klaar

imported_piet
          Deelnemer

jongens bedankt ,heb hem inmiddels laten uitlezen is weer in orde :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.