Astra F student

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Astra F student

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261847
    gose91
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 November 2013

      Hoi allen,

      Interessante discussies en tips op dit forum, dus ik heb mij ook aangemeld. Nu ben ik sinds april in het bezit van een Astra F Caravan uit 1995. Ondanks dat het een krijgertje is, is ie nog in prima staat: op een waarschijnlijk kromme remschijf en een barst in de voorruit van bijna de max. APK-afkeur na gaat hij in februari fluitend door de keuring heen. Ook het feit dat het een GL is, helpt wel: wat er niet is, kan niet kapot gaan. De witte stippen op de voorbumper is hogedrukreinigerschade. De enige andere optische slijtagesporen zijn een roestplekje boven het linker achterwiel en het welbekende gebroken tankdopje natuurlijk…

      Het is een aardig grote auto voor een student, maar het relatief lage gewicht en een verbruik van 1:17 maakt het nog een aardig betaalbare hobby.

      Van mij hoeven jullie niet veel kennis te verwachten. Als ik weer een beetje rijk ben over een maand, ga ik zelf proberen wat TLC toe te passen. Daar zal ik jullie vast voor nodig hebben.

      Groeten

      #18191766
      PeterNoFear
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 January 2012

        Welkom!
        Ben zelf ook student, dus ik weet hoe je je voelt, knappe auto voor een krijgertje.

        #18191767
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          ziet er zeker goed uit!
          over dat raam, mijn auto heeft een barst dwars door het gezichtsveld, is er mee goed gekeurd.
          een barst mag van de ene kant naar de andere kant lopen bijvoorbeeld ;)
          zolang er maar geen vertakking in het gezichtsveld zit.

          in ieder geval veel post en lees plezier.

          hier ff een topic van mijn astra f ;)
          heb je wel ff wat te lezen, plus dat je wel het 1 en ander komt te weten haha ;)
          viewtopic.php?f=40&t=146856

          #18191768
          gose91
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 November 2013

            Ooooh, in dat geval ga ik me helemáál nergens meer druk om maken. Het is nu een ster met een barst naar boven van 3cm en naar beneden van 3,5cm. Als je er van achter het stuur naar kijkt, zie je er niet eens iets van.

            De auto is in de afgelopen jaren van moeder naar oom naar mij gegaan. Dat hielp ook mee in de “aanschafprijs”. Jammer dat de drie dagen garantie al voorbij waren toen de waterpomp ging rammelen.

            #18191769
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              ook welkom hier :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.