Astra F GSI 16v start opeens niet meer, Opgelost!

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F GSI 16v start opeens niet meer, Opgelost!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    TijnGsi16v

Hoi iedereen,

zit met iets vervelend met de gsi… Ben deze morgen mijn dochtertje naar school gaan brengen, en toen ik ze deze middag weer wou gaan ophalen start de astra opeens niet meer. :thumbdown

Als ik de sleutel draai voor te starten gebeurt er gewoon niets, dus contact aan doordraaien en helemaal niks, zelfs de lampjes in het dashboard gaan niet flauwer branden als ik dit doe. Batterij is goed, contact zelf net effe doorgemeten en werkt ook. Startrelais ook al vervangen, niks…

Als het de startmotor zou zijn hoor je hem klikken of zie je altijd nog een verandering in het interieur licht.

Iemand die dit ook al eens heeft gehad of die me wil/kan helpen? Er zit geen startonderbreker op.

Had nog wel men pekelbak, maar omdat die teveel zoop heb ik die maar weer verkocht (berlingo busje), dus zit ik zonder auto en moet morgen gaan werken…

Heb ook nog een 16v kadett waar ik onderdelen (tijdelijk) kan uithalen, maar als ik niet weet wat het is of kan zijn wacht ik liever effe op ideën van jullie.

Alvast bedankt!!

grtz Tijn

Haasje17
      Moderator

Controleer de kabels die van je startmotor afkomen eens met een multimeter of er daadwerkelijk stroom op komt te staan.
        Mischien kabelbreuk / massaprobleem. Mocht dat je gewoon 12v meten, tik met een hamer op je startmotor geven, je hoor niet altijd een tik.

TijnGsi16v

Heb het gevonden….

Weet niet hoe het is gebeurd, maar de passagiersdeur was nog gesloten (terwijl hij cv heeft).

Nadat ik de deuren een keer open en dicht heb gedaan met de sleutel starte hij weer… Gelukkig!! :thumb

grtz Tijn

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.