Astra F CV doet het niet meer

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F CV doet het niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210849
    black_gsi
      Lid sinds:
      2 January 2008

      sinds gisteren doet mijn cv het niet meer,

      ik had al een standaard cv op mijn auto had het anderhalf jaar geleden uitgebreid met Spy CV met afstandsbediening. maar ik weet het niet ik krijg geen signaal meer naar mijn cv motoren, Spy geval werkt nog wel, als ik op “slot” druk dan knippert mijn knipperlichten wel, en hoor ook de ding van die Spy ook wel klikken maar me deuren gaan niet op slot.

      echt een drama, ik kan ze nog wel handmatig met mijn sleutel opslot zetten.

      ik dacht zelf aan de kiekert van mijn “originele” cv

      wie o wie kan me helpen ?

      #17503277
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        zit dit aan gesloten op je bestuurdersdeur? Zo ja dan denk ik dat de kabel tussen de deur ergens geknikt is. Probeer eens of het nog werkt als je het knopje met de hand omlaag drukt. Anders als dit wel nog werkt zit de koppeling tussen de SPY en CV ergens niet goed. Deze opzoeken en na controleren.

        groeten Twan

        #17503278
        black_gsi
          Lid sinds:
          2 January 2008

          handmatig lukt het ook niet,

          ik hoor wel dat de motoren klein beetje signaal krijgen om op slot te gaan maar die gaan dan ook niet op slot helaas. die SPY zit gewoon bij de bestuurdersportier onder mijn zekering kast daar ergens aangesloten.

          waar kan het dan aan liggen ?

          #17503279
          IMpY
            Lid sinds:
            18 July 2005

            originele pompje bestuurders deur denk ik dan probeer de bij rijder deur eens op slot te duwen en kijk dan of alles mee op slot gaat?

            groeten Twan

            #17503280
            francisco
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 April 2007

              weetje zeker dat je goede massa hebt? maby omdatje tijdje gereden hebt met je wagen kan het zijn dat de massa kabel wat verschoven is en maby slecht contact maakt… :)

              maar dan nog is het vreemd dat de handbediening niet werkt, maby is je CV stuur motortje kapot (MEESTAL bestuurders kant)

              suc6

              #17503281
              black_gsi
                Lid sinds:
                2 January 2008

                ik hoor het pompje bij de bestuurders deur wel werken, maar bij de bij rijders deur die doet helemaal niks.

                als ik het bij de bestuurders deur op slot probeer te duwen met die deur pin dan doen ze het allemaal (ze gaan niet op slot maar maken wel wat geluid) behalve de bij rijders deur. zo ff verder gaan had nog een originele pomp ergens liggen in me garage, ff kijken of het dan doet.

                kan het niet aan de originele cv kastje liggen ?

                edit:

                waar ligt het originele cv kastje dan ?

                #17503282
                fun driver
                  Lid sinds:
                  21 April 2009

                  kastje zit in de rechter deurstijl,kastje heet kiekert en dat staat er ook op.
                  greetz

                  #17503283
                  francisco
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 April 2007

                    origineel gepost door fun driver
                    kastje zit in de rechter deurstijl,kastje heet kiekert en dat staat er ook op.
                    greetz

                    achter de isolatie en boardcomputer ;-)

                    k heb er ooit 30minuten naar gezocht :puke

                    #17503284
                    fun driver
                      Lid sinds:
                      21 April 2009

                      ik ook!!:swear

                      #17503285
                      black_gsi
                        Lid sinds:
                        2 January 2008

                        mensen bedankt voor jullie reacties

                        gister wou ik er mee bezig gaan, voor dat ik ermee begon wou ik het ff nog een keer proberen en hij deed het weer. ik vind het ook donders raar maar goed.

                        nu weet ik in ieder geval waar die kiekert ligt etc.

                        nogmaals mensen bedankt voor jullie reacties, tips en hulp vriendelijkheid. :wors

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.