astra f bedradings vraagje

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen astra f bedradings vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206998
    cor-gte
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 April 2007

      ik heb een astra f1 automaat 1.8i 94
      nu is er vanalles voorbedraad waaronder de mistlampen
      de stekkertjes achter de bumper zijn aanwezig kleur bruin en zwart, maar ik heb niks kunnen ontdekken in het dashboard, wel voor de koplamp verstelling (ook voorbedraad) maar niks voor de mistlampen

      wie heeft een schema of een idee waar ik het kan vinden?

      #17401721
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        stekker moet je er alleen nog insteken dan en eventueel zekering in de houder plaatsen.

        Groeten Twan

        #17401722
        IMpY
          Lid sinds:
          18 July 2005

          met stekker bedoel ik dan het bedieningsknopje op het dashboard. En stekkers natuurlijk in de lampen steken.

          groeten Twan

          #17401723
          cor-gte
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2007

            das het ptrobleem nu juist er is geen stekker
            mvg cor

            #17401724
            IMpY
              Lid sinds:
              18 July 2005

              normaal als je de stekkers bij de mistlampen hebt zitten zit deze ook al in je dashboard voorbereid! Er zit wel een plastic afdekkapje overheen waar de schakelaar normaal hoort te zitten.

              Deze moet je er dan alleen nog inpluggen.
              Als dit niet is voorbereid zul je dit zelf moeten maken en kijken of je zekeringenkast wel al aansluitingen heeft hiervoor? Weet niet of de mistlampen apart gezekerd zijn??? dus voor apart van achter? Zo jah dan kun je zien of er contact pinnetjes op de plaats zitten waar de zekering in hoort en dan de kabels hiervan eventjes volgen. Misschien ligt dit aansluit blok ergens los ofiets?

              groeten Twan

              #17401725
              cor-gte
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 April 2007

                er zitten ook geen contactjes voor de zekering en relais , dus ik ben nu nieuwsgierig waar de draadjes blijven van de mistlampen, ik zou dan loze draden moeten vinden achter de zekeringenkast.

                #17401726
                IMpY
                  Lid sinds:
                  18 July 2005

                  als er geen contactjes voor de zekering zit is het niet voorbereid! Het kan bv zijn dat je n nieuwe motorkabelboom ofzo hebt en dat deze wel de stekkers eraan had maar die draaden dan niet doorverbonden zijn met je zekeringenkast! Volg die kabels gewoon deze zullen wel ergens ophouden dan.

                  groeten Twan

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.