ik heb een astra f1 automaat 1.8i 94
nu is er vanalles voorbedraad waaronder de mistlampen
de stekkertjes achter de bumper zijn aanwezig kleur bruin en zwart, maar ik heb niks kunnen ontdekken in het dashboard, wel voor de koplamp verstelling (ook voorbedraad) maar niks voor de mistlampen
wie heeft een schema of een idee waar ik het kan vinden?
normaal als je de stekkers bij de mistlampen hebt zitten zit deze ook al in je dashboard voorbereid! Er zit wel een plastic afdekkapje overheen waar de schakelaar normaal hoort te zitten.
Deze moet je er dan alleen nog inpluggen.
Als dit niet is voorbereid zul je dit zelf moeten maken en kijken of je zekeringenkast wel al aansluitingen heeft hiervoor? Weet niet of de mistlampen apart gezekerd zijn??? dus voor apart van achter? Zo jah dan kun je zien of er contact pinnetjes op de plaats zitten waar de zekering in hoort en dan de kabels hiervan eventjes volgen. Misschien ligt dit aansluit blok ergens los ofiets?
er zitten ook geen contactjes voor de zekering en relais , dus ik ben nu nieuwsgierig waar de draadjes blijven van de mistlampen, ik zou dan loze draden moeten vinden achter de zekeringenkast.
als er geen contactjes voor de zekering zit is het niet voorbereid! Het kan bv zijn dat je n nieuwe motorkabelboom ofzo hebt en dat deze wel de stekkers eraan had maar die draaden dan niet doorverbonden zijn met je zekeringenkast! Volg die kabels gewoon deze zullen wel ergens ophouden dan.
groeten Twan
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.