Astra F

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272942
    Raluph
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 January 2011

      Had al lang het plan om mijn Kadett E te polijsten. Vorige week de spullen binnen gekregen (na informatie,tips en advies op het carclean forum gekregen te hebben) . Aangezien het de eerste keer is dat ik ging polijsten besloten om het eerst op de Astra te oefenen.
      Een van de weinige foto’s die ik heb van de astra voor het polijsten (was in januari dit jaar)

      En voor het wassen:

      Eerst Dodo Juice Iron remover, gewassen met Poorboy’s world Super Slick&Suds en vervolgens het kleien gedaan met Monello Dolce Verde
      Na het wassen en kleien:



      Vervolgens gepolijst met Monello Raffini Veloce met een gele pad. Daarna met Monello Raffini Finale met een witte pad:
      Resultaat:



      En als laatste Collinite 845 op een zwarte pad, ben zelf blij verrast met het resultaat. Her en der zitten nog wat beschadigingen maar die zitten te diep.
      Waarschijnlijk is komend weekend de E kadett aan de beurt ( en die zal ik wat minder drastisch afplakken ;) )

      #18291940
      kadett-supreme
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 July 2004

        netjes voor een eerste auto hoor. ik neem aan dat je een DAP hebt gebruikt?

        afplakken kan iets minder inderdaad, koplamp afplakken heeft naar mijn mening helemaal geen nut

        #18291941
        Raluph
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 January 2011

          Yep, heb een DAP900 gebruikt.
          Ben nu bezig met mijn E Kadett. Als het allemaal loopt hoe ik het wil dan heb ik die donderdag klaar. Nu heb ik het al veel minder afgeplakt. En aangezien ik toch de bumpers moest doen, heb ik die er maar afgehaald.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.