Astra (cabrio) gekocht, nu wat schoonmaak en technische vrag

Forumindex Forums Modellen Astra Astra (cabrio) gekocht, nu wat schoonmaak en technische vrag

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
  • Auteur
    Berichten
  • #17524589
    RonaldH
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Parrot mk9200 ??????

      #17524590
      Spacejam
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2006

        9100 kan ook, die heeft die aansluitingen namelijk ook (die heb ik er nu bij mij inzitten).

        #17524591
        AsconaC20NE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 December 2004

          ziet er netjes uit !!!

          gebruik je de orginele radio ??

          bedankt :wub

          ja gebruik de orginele radio, zit ook navi in he, dus zou zonde zijn als ik die niet gebruik

          9100 kan ook, die heeft die aansluitingen namelijk ook (die heb ik er nu bij mij inzitten).

          wat spacejam zegt, het is de mki9100. Echt een super ding, mijn broer heeft hem al. Is identiek aan de 9200, alleen heeft die en kleurenscherm. Verder voegt het weinig toe en ik vind 2 kleurenschermpjes niet echt mooi. Deze heeft een mooi blauw led schermpje in.

          En het is dus super dat je met je orginele radio toch gewoon USB sticks, MP3 spelers en Ipods kan aansluiten :) En dat allemaal mooi weggewerkt in het dashboardkastje.

          Als de platen maandag binnen zijn gelijk de APK, en dan rijden, eindelijk! :wub

          heb woensdag een lange rit naar duitsland geplant, dus hoop echt dat de astra dan mee kan

          #17524592
          stillekracht
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 May 2007

            welke orginele radio komt er in ??

            ncdr 2100 ??

            #17524593
            AsconaC20NE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2004

              de radio die er ook in zat toen ik hem kocht

              NCDR 1100 :)

              #17524594
              AsconaC20NE
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 December 2004

                Vanmiddag kwamen de kentekenplaten binnen, dus gelijk de APK er op gezet. Er mankeerde alleen 1 ding. Dat was dat er geen rubbertje op het rempedaal was. Er zaten van die tuning pedalen op, maar nu was het helemaal glad, en dat mocht dus niet.

                Dus ff een pedaal rubbertje regelen en afmelden, verzekeren en de eerste kilometers rijden!

                Vanmiddag was het middenconsole klaar van de spuiter. Dus vanavond kon ik al niet wachten en heb alles weer er in gezet. Wel met een hoop geduld en irritaties omdat ik de kabels niet kwijt kon door de handsfree en zo, maar uiteindelijk toch gelukt.

                Net net terug, alles prachtig verlicht, dat kleurenscherm is echt super mooi :wub op de foto’s komt het allemaal niet zo mooi uit.

                Alles is mooi in silver lightning gespoten, is ook heel mooi geworden met een hoogglans lak er overheen

                Ik ben echt helemaal

                #17524595
                IMpY
                  Lid sinds:
                  18 July 2005

                  netjes geworden:D dat maakt t verschil goed zichtbaar he.
                  Enkel je pookknop de achteruit stand zit toch niet rechtsachter ofwel?

                  groeten Twan

                  #17524596
                  AsconaC20NE
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2004

                    Die zit gewoon rechts achter :) Net als de Calibra …

                    #17524597
                    AsconaC20NE
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 December 2004

                      Inmiddels 100 kilometer gereden, en er komen toch nog wat dingen aan het licht helaas;

                      veren kraken bij drempels (hebben mijn ouders ook met de zafira en mijn broer ook met zijn astra)

                      wanneer ik open rij, dan klapperen de ramen op slecht wegdek, heel vervelend

                      En wat vervelend is, is dat de voorste luidsprekers het heel slecht doen, soms wel, soms niet, of het kraakt een beetje. Achter doen ze het wel prima, waar zouden jullie als eerste kijken? Ik ben er bang voor dat er achter de radio iets niet helemaal lekker zit

                      En iets buiten de astra om eigenlijk; De handsfree werkt nog niet. Ik versta mensen wel maar ze verstaan mij helemaal niet. Ik ben er bang voor dat het stekkertje van de microfoon niet meer goed in de parrotmodule zit :hmmz

                      Morgen rit van meer dan 300 kilometer door duitsland :thumbup

                      #17524598
                      skrm
                        Lid sinds:
                        10 October 2009

                        mooie cabriolet !! is netjes geworden als je naar het begin keek haha! echt netjes gedaan. gave velgen die irmscher :wub

                        #17524599
                        OPC Turbo
                          Lid sinds:
                          7 June 2009

                          Dat kraken met inveren zijn waarschijnlijk je stabilisator stang rubbers…

                          Stabilisatorstang loshalen, rubbers eraf, stang schoonmaken (helemaal kaal schuren!) is een k*t klus,
                          nieuwe rubbers monteren en dan het contactvlakken van de rubbers op de stang invetten met dikke siliconenvet.

                        11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.