Astra Advies :)

Forumindex Forums Modellen Astra Astra Advies :)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18469321
    endros
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 June 2022

      Hallo jongens, op zoek naar wat advies indien mogelijk, alstublieft! :)

      Ik sta op het punt een auto te kopen, met name een Opel Astra (5-deurs). Ik sta vast in mijn beslissing en zou heel dankbaar zijn als iemand zou kunnen kijken waar ik op hoop en me kan vertellen of wat ik wil/hebben realistisch is, of dat er iets extra’s is waar ik op moet letten.

      Klein beetje achtergrond; mijn budget is £ 5000 contant. Ik heb 10 jaar rijervaring, dus geen zorgen over premies voor jonge bestuurders voor verzekeringen enz. Ik wil in januari kopen, mijn huidige auto loopt op zijn laatste benen.

      Ik ben op zoek naar een 1.4 of 1.6 handgeschakelde benzine. Ik wil geen diesel. Mijn rijgedrag omvat een vrij gelijkmatige mix van 70 mph vierbaansweg / snelweg en stop-start 30 mph stadscrawl. Zou iemand een van beide motorgroottes aanbevelen boven de andere?

      Ik wil idealiter minder dan 50k mijl, en tot nu toe heb ik gekeken naar 2013 reg en nieuwer. De kleur zou zwart of donkergrijs zijn (met de zilveren raambekleding).

      Ik wil geen Cat C/D/etc.

      Ik ben helemaal weg van de Astra GTC, maar ik heb niets gezien dat er goed uitziet dat niet £ 1-2k boven mijn budget ligt.

      Ik begrijp dat de wereld momenteel op zijn kop staat, wat betekent dat de markt onvoorspelbaar kan zijn. Ik zou graag willen weten of mensen denken dat ik een redelijke auto ‘moet’ krijgen voor die prijs, of is er een specificatie die ik moet veranderen (als dat logisch is?)

      Bedankt voor het lezen, en bij voorbaat voor enig advies!

      #18472406
      endros
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 June 2022

        Hallo jongens, op zoek naar wat advies indien mogelijk, alstublieft! :)

        Ik sta op het punt een auto te kopen, met name een Opel Astra (5-deurs). Ik sta vast in mijn beslissing en zou heel dankbaar zijn als iemand zou kunnen kijken waar ik op hoop en me kan vertellen of wat ik wil/hebben realistisch is, of dat er iets extra’s is waar ik op moet letten.

        Klein beetje achtergrond; mijn budget is £ 5000 contant. Ik heb 10 jaar rijervaring, dus geen zorgen over premies voor jonge bestuurders voor verzekeringen enz. Ik wil in januari kopen, mijn huidige auto loopt op zijn laatste benen.

        Ik ben op zoek naar een 1.4 of 1.6 handgeschakelde benzine. Ik wil geen diesel. Mijn rijgedrag omvat een vrij gelijkmatige mix van 70 mph vierbaansweg / snelweg en stop-start 30 mph stadscrawl. Zou iemand een van beide motorgroottes aanbevelen boven de andere?

        Ik wil idealiter minder dan 50k mijl, en tot nu toe heb ik gekeken naar 2013 reg en nieuwer. De kleur zou zwart of donkergrijs zijn (met de zilveren raambekleding).

        Ik wil geen Cat C/D/etc.

        Ik ben helemaal weg van de Astra GTC, maar ik heb niets gezien dat er goed uitziet dat niet £ 1-2k boven mijn budget ligt.

        Ik begrijp dat de wereld momenteel op zijn kop staat, wat betekent dat de markt onvoorspelbaar kan zijn. Ik zou graag willen weten of mensen denken dat ik een redelijke auto ‘moet’ krijgen voor die prijs, of is  https://omegle.onl/er een specificatie die ik moet veranderen (als dat logisch is?)

         

        issue got solved!

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.