Astra 2008 1.7CDTI – Chippen+EGR+Dyno

Forumindex Forums Clubs en Bedrijven Unlimited Tuning Astra 2008 1.7CDTI – Chippen+EGR+Dyno

• Dit onderwerp bevat 1 stem en heeft 0 reacties.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

MOSHterd
    Participant
    • Topics 4
    • Reacties 66

Al enige tijd wil ik mijn auto laten chippen (incl Dyno run) en de EGR weg laten schrijven.

Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Na veel uitstellen, ‘omwegen’, andere dingen, etc had ik vandaag een afspraak bij Unlimited Tuning voor mijn Astra.
    Eigenlijk begon de dag vrij goed, ik heb weekend en het was lekker rustig op de weg naar Amersfoort. Daar aangekomen bedacht ik me ineens……. K*T!!!! Portomonnee vergeten.
    Toen ik dit aangaf werd mij verteld dat dit wel goed zou komen.

Terwijl ik een kop koffie dronk in de wachtruimte ben ik gelijk mijn vriendin gaan bellen. Na 15 minuten was alles gelukkig geregeld.

Ondertussen waren ze al begonnen aan mijn auto. Eigenlijk verliep alles zeer snel naar mijn idee. Na een klein uurtje werd mij verteld dat de auto klaar was en ik een proefrit kon maken.

Mijn auto trekt nu een stuk harder/sneller. Ook lijkt het vermogen eerder op te komen. Verder leek op de terugweg naar huis het verbruik ook iets minder te zijn. Dit moet uiteraard nog blijken als ik meer kilometers heb gemaakt.

Al met al ben ik zeer tevreden met het werk wat Unlimited Tuning heeft afgeleverd. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Meer over mijn auto is hier te vinden.

*** Weet iemand nog een goede image-host? TinyPic werkt bij mij schijnbaar niet goed meer ***

opel-forum.nl/forums/topic/astra-1-7cdti-2008/

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.