ascona b 16n berlina

Forumindex Forums Modellen Ascona ascona b 16n berlina

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359562
    Davy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 June 2018

      :help:  Dag iedereen, ik heb een ascona b berlina 4 deurs in de verkoop (sommige hebben hem misschien al gezien op andere sociale media). Het betreft een 16n van 1980. Er staan 152000 km op de teller. Nu is mijn vraag eigenlijk, wat is dit nog waard?? Ik heb al 1 vast bod gekregen van wie ik zeker weet dat ik het krijg maar sommige zeggen dat ik dit beneden de 2000€ niet mag wegdoen. Ik weet wel dat ik kan krijgen wat ‘de zot’ er wil voor betalen (vlaams gezegde ;-) ). Hopelijk zitten er hier enkele kenners tussen ( of eventueel kopers).Hij moet niet weg, maar voor te weinig wil ik hem ook niet van de hand doen. Hierbij ook nog enkele foto’s zodat jullie ook de staat van de ascona zien.

      Alvast bedankt voor de eventuele hulp.ascona bDSCF1568DSCF1569DSCF1570DSCF1571DSCF1572

      #18361148
      Robke1974
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2008

        hoi, hangt volledig van de staat af, zoals ik kan zien is hij roest en deukvrij ?

        dan is zelfs 2000 aan de weinige kant, eerder 3-3500 € natuurlijk als het een

        2- deurs versie was minstens 4000 euro in belgie dan toch..

         

        Ik heb een maat heeft pas zo een 4 deurs gekocht voor 5000 euro, wel speciaal kleurtje

        op 8×13 duims ats velgjes voor de rest origineel… een echte liefhebben geeft er wel

        wat meer voor.. :bye:

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.