Arg bekeuring 90 waar je 50 mocht

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Arg bekeuring 90 waar je 50 mocht

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    rdh

Yo peepz,

Kreeg vandaag een mooie brief binnen dat ik was geflits binnen de bebouwde kom met 90kms per uur waar je 50km mocht het was op een N maar goed je mocht er 50kms :D .

Het zure is het is een stukje van 200 meter dan gaat het over op 80km maar goed ik had al gas geven van de rontonde en zat zo op de 90 :D klote balen vooral omdat ik weet dat ze er vaak staan maarja je kan het wel storing op het werk haast even met je gedachten er niet bij :hmmz , de zaak ligt nu bij de officier.

Iemand een idee wat het gaat kosten? ik reken zo rond de 400? tis de eerste keer in 10 jaar dat ik met zo een (snelheid) LOL geflits ben.

greetz remco

Fearless
      Deelnemer

ik deed 75/80 op een 50 weg…zelfde verhaal. enkel koste mij het 175 euro.
        Maar als je moet voorkomen zal dat wel even schrikken worden.

rdh

Nah is de eerste keer met zo een snelheid op me eigennaam :)

kaneelschep
          Deelnemer

Ik gok op iets van 300 euro. Voorkomen stelt niks voor. Gewoon aardig zijn en wat berouw tonen en dan kom je er vaak wel goed weg. Ahoewel ze daar meestal geen begrip voor hebben, kun je ze vertellen over de situatie daar ter plekke. Als het echt maar klein stukje 50 is.
            Succes!

rdh

Idd voorkomen stelt niks voor was een keer met me maatje mee die moest bij de 2de x even gezellig op de koffie komen :D achja ik maak me er niet druk om enkel is het zonden geld.

Al lijkt het of je een moord gepleegd hebt of iemand heb dood gereden king:

We gaan uithuilen betalen en opnieuw beginnen :thumb

sjouke
              Deelnemer

300-400 ben je kwijt idd … ik reed ook 43 te hard waar je 70 mocht … duur geintje

kaneelschep
                Deelnemer

Ja ik heb hem ook wel eens gehad… :P Gelukkig alweer jaren terug. In guldens was het in 1999, 480 gulden voor 35 te hard met aftrek.
                  Nu je het zegt. Bij mij zat er toen, in Wageningen, iemand in de rechtzaal die zijn auto had uitgeleend voor een proefritje voor verkoop. En diegene heeft er toen iemand mee dood gereden en is ermee verdwenen en nooit meer teruggezien.
                  Auto wel natuurlijk. Dus stond die auto eigenaar er persoonlijk voor terecht.
                  Nare boel… Maar nu wordt het droevig :P -offtopic

rdh

Hehe nahja we wachten het af 4 tot 6 weken :D dan moet ie binnen komen.

Ghanz
                    Deelnemer

35 km tot 40 km p/u te hard bij 50km gebied, 350 euro.

rdh

Thx dan zat ik aardig goed met me 400 king: we wachten het rustig af :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.