archief photoshops CarloZz

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop archief photoshops CarloZz

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207815
    opel123
      Lid sinds:
      30 June 2004

      haha ik heb even lopen graven in m’n archief en ben wat oude photoshops tegengekomen die ik wel wil delen :P helaas heb ik niet van alle auto’s meer het basisbestand.

      dit was een van mijn eerste pictunes…superdik hehe

      heb iig de vectra verlaagd, velgen verwisseld, ramen getint en een intercooler geplaatst

      origineel van een forumlid..Paul

      tjop tjop…de astra op de achtergrond is helaas totall los verklaard na mijn shop :D
      deze is iig verlaagd, verlengde motorkap, velgen, koplampen iets getint, grill onder weggehaald en logo verwijderd

      nog een van een forumlid…heb het origineel niet meer…
      deze heeft een embleemloze grill gekregen, de kunstofdelen waren verweerd en zijn weer zwart gemaakt, koplampen helder, velgen en het voorscherm

      mijn oude corsaatje :wub

      let ook op de weerspiegeling van het gras in de velgen…o wacht die is er niet :P
      hier waren het alleen de velgen volgens mij omdat ik eraan zat te denken deze te kopen

      heb er nog wel meer maar dit was alles wat ik nu kon vinden…HAVE FUN :D

      cheersking:

      #17431376
      .B4R7.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2007

        zo lang je maar weet dat de boveste geen astra is maar een veccie:P

        #17431377
        opel123
          Lid sinds:
          30 June 2004

          haha hoe bedoel je vrijdagmiddag…tijd voor weekend! :D ik was toe aan bier denk…

          ik heb hem ff aangepast…bedankt!

          #17431378
          Famous
            Lid sinds:
            13 May 2005

            :D Alleen me naam is niet Marcel maar Paul :D
            Was leuke shop van je! Alleen de velgen vond ik niks, motorkap is ooit nog de wens …..al is er ene Pore me al voor geweest nu hahaha ;)

            #17431379
            opel123
              Lid sinds:
              30 June 2004

              haha hoe bedoel je vrijdagmiddag…tijd voor weekend! :D ik was toe aan bier denk…

              oke donderdagmiddag een week later weer toe aan bier :D:D
              hoe kom ik dan weer aan marcel…goed is ook aangepast haha!

              zou inderdaad wel dik zijn als die motorkap er nog eens op komt te liggen…

              cheersking:

              #17431380
              Famous
                Lid sinds:
                13 May 2005

                :D Nou, het grappige is wel dat dit bij een vriend Marcel is ;)
                Maar die kennen jullie niet denk ik. Marcel (Laagvlieger) Astra GSI 3liter blokje op kenteken :D
                En die motorkap gaat ook nog komen :) Ben bezig met zoeken naar leuk spoilertje en wil dat combineren met de motorkap als het prijsje beetje gunstig is king:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.