Anti marter spray verwijderen

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Anti marter spray verwijderen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265450
    nova1.6
      Lid sinds:
      14 December 2012

      Hallo allemaal,
      Ik heb een Astra g gekocht in het oosten van ons land en daar hebben ze last van steenmarters.
      Nu hebben ze het hele motorruim ingespoten met één of ander vies vet anti marter zooitje en hier wil ik van af.

      Kan iemand mij vertellen wat ik hiervoor het beste kan gebruiken?
      Met de hogedrukspuit bij het tankstation programma motor reinigen lukt het niet erg goed namelijk….

      Alvast bedankt :D

      #18230321
      2000
      Moderator
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Je zou het kunnen proberen met dasty (wibra). Daar maak ik mijn motorruim altijd mee schoon, puur opspuiten (vuil loopt er zo af) en daarna met spons en schoon water afspoelen. Heb geen idee wat voor spul antimarter bende is, maar dasty is het proberen waard!

        #18230322
        nova1.6
          Lid sinds:
          14 December 2012

          @2000 wrote:

          Je zou het kunnen proberen met dasty (wibra). Daar maak ik mijn motorruim altijd mee schoon, puur opspuiten (vuil loopt er zo af) en daarna met spons en schoon water afspoelen. Heb geen idee wat voor spul antimarter bende is, maar dasty is het proberen waard!

          Dan ga ik dat eens proberen :thumb

          #18230323
          dennisnmgn88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2012

            Haha Dasty! Mijn favorietje van de laatste 3 jaar!
            Voor 2 euri’s maakt dat beter schoon als menig duur merk (pak wel de gele originele Dasty!)!

            #18230324
            Punch
              Lid sinds:
              4 February 2011

              Na gebruik van Dasty wel Heel Goed Spoelen met water en zeep want het vreet je lak en alles aan,inderdaad Superspul :thumb

              #18230325
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                bij de action hebben ze ook een soort gelijk spul, werkt ook perfect, is iets goedkopern, de inhoud heeft de zelfde kleur.

                heb je misschien eens een foto van je motor? ben namelijk nieuwsgierig hoe dat antimarter spray er uit ziet, heb er nog nooit van gehoord namelijk :thumb

                #18230326
                nova1.6
                  Lid sinds:
                  14 December 2012

                  Hey soepkip,
                  Het grootste deel is er af dus foto heeft geen nut meer maar het is een vies vet zooitje waar al het vuil aan blijft plakken.

                  #18230327
                  trashmetal
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 February 2007

                    als dasty niet werkt, een goede grillreiniger pakken
                    is wel iets agressiever ;)

                    #18230328
                    nova1.6
                      Lid sinds:
                      14 December 2012

                      Heb het met Dasty een afwasborstel en water veel weg kunnen halen.
                      Nu doe ik gewoon bij elke wasbeurt bij de pomp ff het motorreinigingsprogramma(lang woord) erover heen en dan komt het wel goed :D

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.