Antenne werkt niet

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Antenne werkt niet

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260460
    jeroen2403
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 March 2009

      Ik heb een multimedia set in mijn zafira vervangen voor een nieuwer model
      Nu zat er op de oude de juiste opel aansluiting en goede ontvangst
      Nu is op de nieuwe een gewone plug met een verloop naar de opel aansluiting.
      Heb geen ontvangst, nu zit er een blokje op het verloop met een blauwe draad
      Moet ik die ergens op aansluiten?
      Heb voor nood even een andere antenne er in gedaan en daar heb ik wel ontvangst mee
      Misschien dat het verloopje niet goed is dus krijg ik van de leverancier een nieuwe
      Maar waar is die blauwe draad die aan dat blokje zit?

      #18172038
      jeroen2403
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 March 2009

        @jeroen2403 wrote:

        Ik heb een multimedia set in mijn zafira vervangen voor een nieuwer model
        Nu zat er op de oude de juiste opel aansluiting en goede ontvangst
        Nu is op de nieuwe een gewone plug met een verloop naar de opel aansluiting.
        Heb geen ontvangst, nu zit er een blokje op het verloop met een blauwe draad
        Moet ik die ergens op aansluiten?
        Heb voor nood even een andere antenne er in gedaan en daar heb ik wel ontvangst mee
        Misschien dat het verloopje niet goed is dus krijg ik van de leverancier een nieuwe
        Maar waar is die blauwe draad die aan dat blokje zit voor?

        #18172039
        johanhummer9
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 May 2011

          als ik jou was zal ik even een nieuw topic maken in het zafira gedeelte aangezien dit het forum is voor pc dus het apparaat waar je je bericht mee getypt hebt

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.