angel eye tigra a

Forumindex Forums Modellen Tigra angel eye tigra a

  • Dit onderwerp bevat 8 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 april 2017om 16:21 door Anoniem.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341178
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      wat voor lampje moet hier in… ? of kunnen deze ook leeg gelaten worden..

      [URL=http://s1083.photobucket.com/user/Geeviz/media/Mobile%20Uploads/photo_editor_1490555293744_zpshyadhwal.jpg.html][IMG]http://i1083.photobucket.com/albums/j393/Geeviz/Mobile%20Uploads/photo_editor_1490555293744_zpshyadhwal.jpg[/IMG][/URL]

      #18341179
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        moet je de functies van de lampen na lopen.. kom je er vanzelf achter.. ik vermoed een knipperlicht of een stadslicht dat samen met je angel eyes aangaat

        je koplamp bevat de volgende functies:
        stadslicht ( licht ringen of een losse pit met een lampje erin)
        dimlicht
        grootlicht en een knipperlicht

        als je die functies nagelopen hebt dan zul je er vanzelf achter komen waar die stekker voor is..

        #18341181
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Op marktplaats heb ik gezien dat ze samen met het stadslicht aan kunnen. Knipperlicht is het zeker niet, die zitten aan de buitenkant.

          Het rare is, er zijn ook drl lampen, die niks geen lampje in dat hoekje hebben, en ook de originele hebben dat niet.

          Volgorde is meen ik knipper, dim/groot, stadslicht.. maar snap de functie van dat kleine lampje niet. bij mij is de bevestiging van de aansluiting stuk..

          zijn er mensen die toevallig weten of dat lampje perse nodig of functioneel met zijn?

          gr geeviz

          #18341192
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            kiek..

            [URL=http://s1083.photobucket.com/user/Geeviz/media/Mobile%20Uploads/photo_editor_1490561210235_zpsossrzpit.jpg.html][IMG]http://i1083.photobucket.com/albums/j393/Geeviz/Mobile%20Uploads/photo_editor_1490561210235_zpsossrzpit.jpg[/IMG][/URL]

            ik vind hem ietwat overbodig.. omdat mijn bevestigingen stuk zjn wil ik ze niet gebruiken..

            ?

            #18341193
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              APK keuringseisen voor verlichting

              in een notendop.. als het erop zit moet het werken…

              #18341212
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Toppie (y) (thumbup).

                Had toch maar besloten nieuwe / andere te kopen.. bevestigingspunten voor aan de bumper toch te slecht.. had eentje over het hoofd gezien.. zaten scheuren in. Moeten wel deugdelijk vastzitten! :-) Ook een eis van de apk.

                blijft zonde hoe mensen met hun spul omgaan.. maar dat terzijde.. hoe ze het stuk krijgen..

                grtz Geeviz.

                #18341215
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  heb ook al eens zo`n gevalletje gehad.. wilde 2 originele koplampen kopen… ging ik bij die vent kijken naar de staat.. liet hij de goede zien… maar gaf 2 kapotte mee… naaien je gewoon waar je bij staat…

                  #18341216
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    als er nou een soort universele pootjes of bevestigingspunten waren, of zo’n frame.. dan was het nog te maken.. deze had trouwens ook een schroef door het glas geboord om vast te zetten.. zag ik onder het afsluitende rubber..

                    tsja..

                    #18342392
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      Zitten inmiddels nieuwe angels in.

                      links doet het prima

                      rechts krijg ik ze niet werkend.. dat blauwe led lampje naast het dimlicht brandt ook niet

                      bedrading net zo aangesloten zoals links..

                      zou toevallig zo’n led lampje stuk kunnen zijn… die ook de angel ringen aansturen…

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.