Android tablet 10inch in astra j

Forumindex Forums Modellen Astra Android tablet 10inch in astra j

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    dappie
    Deelnemer

hallo heren,

ik heb zins een maand een astra j 1.4 turbo sport uit 2012 met het start/stop systeem waar een tablet als radio in zit, het ziet er geweldig uit, maar nu kwam ik er achter dat veel functies door het tablet worden over genomen, zo ook de knop om het

start/stop systeem uit te kunnen zetten maar tot nu toe lukt dat me niet, net als de functie dat als je weg rijd dat alle deuren op slot gaan wat ik graag wil veranderen, helaas zat het instructie van de tablet er niet bij (balen) dus het is voor mij zoeken naar een naald in een,  ( nou je raad het wel ). Ook vroeg ik mij af of deze astra j fabrieks-af een sport knop zou moeten hebben wat ik bij andere Astra’s weer wel zie,

als er hier nog leden zijn met ook zoon tablet in hun astra j, of je heb misschien een copytje, heel graag dan.

vr,gr, jac.

Nick-GSI
      Deelnemer

of de stop/start knop functie word overgenomen heb ik nog niet gehoord, heb zelf het kleine android systeem. Sport knop heb je alleen als je een IDS+ onderstel hebt.

Misschien kan je deze vraag stellen op facebook bij het astra J forum

dappie
        Deelnemer

Het deel van de orginale radio wat vervangen word door het tablet daar zit de knop op voor het start/stop systeem.

en anders hoop ik dat het uit geschakeld kan worden met een op-com net zo als het op slot gaan van de deuren.

miraltje
          Deelnemer

Eco knop kan niet uitgeprogrameerd worden met een op-com

Zijn maar weinig astras geleverd met een IDS onderstel zeker hier in nederland(1ste toelating)

dappie
            Deelnemer

Aaahhh dat is nou weer jammer dat dat niet kan, maar wat mij wel op valt is dat die knop niet bij alle Astra’s op de zelfde plek zit,

het gedeelte van de kachel bediening en dan aan de linkerkant daar zit de airco knop en daar onder zit een knop waar geen logo op staat en wat je ook niet in kunt drukken, maar bij andere Astra’s zie ik daar de knop zitten van het start/stop systeem, ik vraag me nu wel eens af waar het bij mij had moeten zitten ?

vr,gr, jac.

miraltje
              Deelnemer

Daar zit de stuurverwarmingknop als deze optie erop zit.

Er staat en stuurtje op maar dat is niet van start/stop.

Je kunt wel op een ander manier start/stop uitgeschakeld krijgen dan moet je de speciale start/stop accu(AGM) vervangen door een standaard accu dan werkt het systeem  niet meer

Nick-GSI
                Deelnemer

eco knop zit bij elke j op dezelfde plek

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.