Android radio

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Android radio

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369711
    timmerman_606
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2009

      Momenteel zit er een bosh radio gps in mijn Antara. Van deze radio ben ik niet te spreken. Zeer slechte ontvangst en na herhaaldelijk bij de dealer te zijn geweest werd er niets foutief aan gevonden. Uit pure frustratie heb ik een autoantenne laten bijplaatsen op mijn linker fender vooraan. Ik vertrouwde het antenne systeem niet en kreeg de indruk dat het met een draad beter ging dan met de bestaande antenne. Daarom deze 200 euro kostende extra antenne die geen beterschap gaf.Vandaag was ik naar radio2 aan het luisteren ik zet het  contactslot af ga even buiten het voertuig en eens terug in de auto is er geen radio2 meer te ontvangen. Na manueel gezocht te hebben had ik hem weer …..dus er is wat mis met dat ding. NU MIJN VRAAG:  iemand ervaring met android radio’s?  Ik wou me er eentje aanschaffen maar wil nu ook niet naar de 400 of meer euros gaan.

      DAB+ is tegenwoordig een must .

       

      Waar moet ik op letten en ik wil gps navigatie via sdcard zoals nu. Kan iemand mij op het juiste spoor zetten? Mijn Antara is van 10/2016.

      Max:help:

      #18370211
      timmerman_606
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2009

        Heb intussen radio gevonden. Alle kabels voor opel incl.. werkt prima.

         

        #18403111
        jorritvdpas
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 December 2020

          Beste Timmerman_60.

           

          Wat voor radio en waar heb je die gekocht. Ik ben namelijk voor mijn Zafira van 2005 ook aan het kijken naar Android radio. :good:

          #18403115
          timmerman_606
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2009
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.