Android radio opel 10 inch touchscreen! (Opel astra J)

Forumindex Forums Modellen Astra Android radio opel 10 inch touchscreen! (Opel astra J)

18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #18396157
    Tealc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 June 2019

      Jaartje terug een 14 inch variant van de “tesla style headunits” geïnstalleerd. Geweldig ding! Maar toch hier en daar nog een aantal onvolkomenheden :-(

      Wie zou er voor zijn om een whatsapp groepje te maken om elkaar te helpen met de installatie en dergelijke? Pm me

      #18400053
      anil87
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2020

        ook ik heb sinds kort een astra J 2010 model, ik heb van de aliexpress shop gehoord dat er vanaf volgende week ook stocks worden aangevuld in polen (naast spanje), dus geen problemen met de invoerrechten :-) ervaringen? zijn er iphone gebruikers ermee? thx alvast!

        #18400103
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ik heb mijn 7 inch systeem in duitsland besteld

          #18400211
          anil87
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 November 2020

            [quote quote=18400103]ik heb mijn 7 inch systeem in duitsland besteld[/quote]

            oh waar dan als ik vragen mag? thanks!

            #18400238
            Nick-GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              [quote quote=18400211]

              ik heb mijn 7 inch systeem in duitsland besteld

              oh waar dan als ik vragen mag? thanks![/quote]

              via aliexpress, kan je kiezen waar je hem vandaan wil hebben. Alleen vanuit china is gratis verzenden, vanuit europa is het vaak 35 euro

              #18427851
              xsamanthaz
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 July 2021

                [quote quote=18374270]Heb ook een 4g versie hier liggen. 10 inch android tablet. Werkt perfect maar mijn vrouw wil liever het originele systeem vandaar deze te koop staat. was nieuw vorige maand 314 euro voor 250 te koop! Met alle toebehoren om simkaart, camera enz aan te sluiten1B83831B-3E7E-4FAC-96AF-D236D004C742[/quote] Heb je het scherm nog?

                #18427857
                Srr Mke
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 October 2017

                  Nee sorry al lang verkocht, mag slotje op👍

                  #18467628
                  joelvogelzang
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 October 2021

                    Hallo,

                    Ik vroeg me af of jullie bevindingen nog steeds zo positief zijn!? Ik heb ook een Tesla scherm zelf ingebouwd. Erg goedkoop gekocht en dat is te merken. Ik heb al binnen een jaar een dode pixel waardoor het beeld helemaal roze wordt. Ik heb vaak dat als ik muziek af speel dat hij het afspeelt alsof er gebeld wordt dus met heel veel ruis. En hij verbind wifi slecht en noem maar op. Best ontevreden dus.

                     

                    Nu ben ik opzoek naar een nieuwe maar wil ik graag weten van jullie of het het echt waard is.

                     

                    Ik hoor het graag van jullie,

                    #18467634
                    joelvogelzang
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 October 2021

                      <p style=”text-align: left;”>Hallo,</p>
                      Ik heb een tijd geleden ook een Tesla scherm gekocht van marktplaats. Deze heb ik zelf gemonteerd. Dat is prima te doen.

                      Maar na een jaar had ik een dode pixel waardoor het scherm roze kleurt en ook vaak verbind problemen. Ook als ik muziek afspeelt dan geeft hij een bel tekentje aan waardoor het geluid veel ruis bevat.

                      Ik vroeg me af of jullie bevindingen nog steeds zo positief zijn. En hoe het bellen bevalt. Of dit ook echt goed te horen is. En of jij ook goed te verstaan bent.

                       

                      Ik hoor het graag,

                       

                       

                      #18467650
                      Nick-GSI
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        [quote quote=18467634]<p style=”text-align: left;”>Hallo,</p> Ik heb een tijd geleden ook een Tesla scherm gekocht van marktplaats. Deze heb ik zelf gemonteerd. Dat is prima te doen. Maar na een jaar had ik een dode pixel waardoor het scherm roze kleurt en ook vaak verbind problemen. Ook als ik muziek afspeelt dan geeft hij een bel tekentje aan waardoor het geluid veel ruis bevat. Ik vroeg me af of jullie bevindingen nog steeds zo positief zijn. En hoe het bellen bevalt. Of dit ook echt goed te horen is. En of jij ook goed te verstaan bent. Ik hoor het graag,[/quote]

                        ik heb dan het kline 7 inch scherm maar die doet het na 2 jaar nog steeds perfect

                        #18469338
                        JustinH1973
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 April 2020

                          De microfoon die meegeleverd wordt bij zulke schermen is niet van de beste kwaliteit. Mijn scherm is één keer uitgevallen. De hele boel losgehaald en alle kabels gecontroleerd. Daarna deed ie het weer. Verder nooit problemen mee gehad. Inmiddels de auto (met scherm) verkocht. Nu een Astra K met intelli 900 radio. Kwaliteit van het scherm en geluid is beduidend beter dan een Alie scherm. Mis  youtube en achteruitrijcamera wel. Dat laatste is nog wel een duur grapje via de dealer. Kleine € 400,- Dan maar de achteruitkijkspiegel gebruiken :-)

                          #18471684
                          Alien_Fromspace
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            28 April 2014

                            Je gaat flink wat stappen vooruit met zo’n Android tablet, maar helaas is het niet perfect.

                            Qua parkeercamera werkt het top, stuurbediening en wat andere zaken pikt de meegeleverde CANBUS adapter goed op. Qua audio via USB krijg je veel meer opties, je kan natuurlijk Android apps erop zetten. Helaas verlies je wel de mogelijkheid om de auto instellingen te wijzigen.

                            DAB+ via USB werkt niet goed genoeg, is mijn ervaring met 5 verschillende Android radio’s inmiddels en ik ben er nog niet achter waar dat aan ligt. Of een onversterkte antenne het probleem is, of dat het toch in het USB-deel zit..?

                            Let op dat het een Android tablet betreft en die hebben over het algemeen een maar slechte FM tuner chip. In mijn Insignia werkt ‘ie goed genoeg, maar in mijn Vectra C weer niet. Echt zonde.

                            Ook zijn er soms software irritaties, zoals tijdens handsfree bellen. Je merkt het vanzelf ;-).

                            #18472287
                            Wybke83
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              13 July 2022

                              Goedemorgen,

                              Mijn naam is Wiebe en ik ben nieuw hier. Sinds 2 weken een trotse bezitter van een opel astra j sport tourer. Wat een apparaat (zeker vergeleken met mijn oude kia ceed) helemaal compleet en zeer luxe. Echter de standaard cd400 is niet toereikend voor mijn wensen. Nu zit ik te twijfelen tussen het inbouwen van mijn pioneer radio met alle voorzieningen maar zonder navigatie. We gebruiken nog een losse tomtom. Of het installeren van een 10″ android tablet. Ik weet niet waar ik goed aan doe. Ik zou graag jullie ervaringen, bevindingen en meningen horen.

                              Mijn dank is groot.

                              #18498391
                              Konampo
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                12 June 2022

                                Hoi

                                Ik heb ook zo’n radio maar welek instellingen moet ik maken .

                                Ik krijg het niet goed voor elkaar.

                                Kan iemand mij helpen16717144670082514090804341035954 :yahoo:

                                #18500394
                                alyarzop
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 November 2021

                                  Ik ben ook benieuwd of er invoerrechten bijkomen als dit via de bekende kanalen binnenkomt.

                                  #18502109
                                  alyarzop
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    30 November 2021

                                    any update on my question ? roblox numbers get-mobdrovip.com

                                    #18511006
                                    cobra50
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      29 December 2016

                                      Hallo allemaal ik ben ook op zoek naar zo’n tesla scherm voor ij mijn opel astra J Gtc bouwjaar 2012 . Maar als ik op aliexpress kijk hebben ze zoveel keuze . Nu lees ik ook veel dat de radio slecht of niet werkt . Welke zou ik het beste kunnen nemen ik hoor het graag van iemand hier want kom er zelf niet uit.Liefst wel een net canbus aansluiting .Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag bedankt vast .

                                      #18511252
                                      cobra50
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        29 December 2016

                                        Hallo allemaal ik ben op zoek naar een Android radio voor in mijn opel astra J GTC bouwjaar 2012. Maar zie zoveel verschil in die radio’s ik bedoel dan zo’n net een tesla scherm . Op aliexpress staan er ook genoeg waar moet ik op letten en welke kan ik het beste nemen .

                                        Ik hoor graaf van iemand die er ervaring mee heeft bedankt vast .

                                         

                                        Gr Ad

                                      18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.