android radio navegatie systeem

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie android radio navegatie systeem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18447444
    Motormuis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 March 2005

      Beste ik heb sinds kort een andriod 10radio/navigatie alleen zit daar een isrealise kaart in weet iemand of ik die kan vervangen met een europese kaart via google play app of is er een andere manier hier voor

       

      #18447953
      Marx
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 January 2017

        Waarom zou je niet bijvoorbeeld Igo, of Waze downloaden en installeren, heb je meteen alle info

        #18447960
        Motormuis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 March 2005

          zo iets was eigenlijk ook mijn bedoeling maar ik wist niet of dat kan ik ben niet zo bekend met dit soort radio’s plus ik ben helemaal niet handig in computer achtige dingen maar bedankt voor je info

          #18447978
          Marx
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 January 2017

            Heel simpel, je android radio kan applicaties installeren (APK) files, download met je laptop een paar APK files van bijvoorbeeld spotify, waze, en andere dingen die je leuk vind.

             

            Zet de bestanden op een usb disk, koppel de usb disk op je radio en browse ernaar toe, waarschijnlijk kun je ze direct installeren, anders heb je ook een APK installer erbij nodig.

             

            Let alleen even op de versies, als je een hele oude android versie hebt, kun je niet de nieuwste versie van bijvoorbeeld waze installeren, hij moet geschikt zijn voor de android versie op je radio.

            Als je een app catalogus op je radio hebt gezet, kun je ze wellicht direct downloaden, hangt een beetje van de versie en extra’s af die je erop hebt zitten.

            Als laatste, als je er geen kaas van gegeten hebt, neem even contact op met de verkoper van je radio, die kan je wel helpen installeren, als je hem gekocht hebt bij ali express, zoek dan een lokale winkel die dit kan, kost het je wat geld, maar werkt wel alles zoals je wilt :applause02:

             

            Het internet staat trouwens vol met dezelfde vragen, je kunt een hoop vinden, je moet alleen even de tijd nemen om je in te lezen

            #18448008
            Motormuis
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 March 2005

              ik heb een andriod 10 net nieuw het is wel een Chinese fabriekaat maar mijn ervaring is dat tegenwoordig toch alles uit China komt welk merk je ook hebt

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.