Android carplay op Astra uit 2014?

Forumindex Forums Modellen Astra Android carplay op Astra uit 2014?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18411156
    Sjimmy21
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 March 2021

      Goededag,

      Ik sta op het punt om een Opel Astra 1.4T aan te schaffen, de proefrit moet nog komen. Maar ik zie op youtube filmpjes van mensen die hun telefoon koppelen aan de auto. Dmv carplay oid. (ik zie ook in de comments dat mensen het over Cyber-link hebben).

      Nu kom ik dit verder nergens tegen.  Waar moet ik op letten als ik mijn telefoon aan de auto wil koppelen?

      Ik zie op de foto’s dat er een CD600 boordcomputer inzit. maar iedereen heeft het over Navi-600 is dit hefzelfde?

      Zie foto’s:

      Middenconsoleradio

       

      groetjes, Sjimmy

      #18411222
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        op deze radio kan geen apple carplay of android auto. CD600 en Navi600 zijn 2 compleet verschillende radio’s. Navi600 heeft navigatie en heeft losse bleutooth module om alleen te bellen. CD600 heeft wel een kleurenscherm maar geen navi, bleutooth moet je even proberen om op phone te drukken, dempt het geluid dan heb je geen bleutooth

        #18411311
        Sjimmy21
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 March 2021

          Dus als ik het goed begrijp, is dit gewoon een fancy radio?

          Heeft er iemand ervaring met een mirrorlink dat je telefoon op het display wordt weer gegeven?

           

          #18411449
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            cd600 is idd gewoon een radio met bleutooth, weet niet zeker of je hiermee muziek kan streamen. Ik heb mijn originle navi (dvd800) eruit gehaald en een android systeem van aliexpress erin gezet met dab antenne en achteruitrijcamera

            #18411697
            Sjimmy21
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 March 2021

              Wat waren de kosten van het inbouwen? en welke heb je gekocht?

              en werken voor de rest alle knoppen nog?

               

              #18411859
              Nick-GSI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                ik heb hem op aliexpress gekocht en inbouwen heb ik zelf gedaan ( ben zelf monteur ) en moest een cd400 frontje hebben en een draad aanpassen. Nu werken alle knoppen en stuurbediening werkt ook gewoon

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.