Android auto

Forumindex Forums Modellen Corsa Android auto

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346539
    Nwelma
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2017

      Ik heb een corsa van sept.2016 en nu wil ik Android auto koppelen met een Motorola G4 met Android 7.0
      De app komt er niet bij te staan. Iemand een oplossing.

      Groet marten

      #18346588
      Arrows
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Als je een intellilink R4.0 hebt zou het automatisch moeten starten als je de USB kabel aansluit. Je moet wel in de instellingen eerst Android Auto aanzetten. Heb je een vorige intellilink in de corsa dan werkt Android Auto niet, deze ondersteund Android Auto niet.

        #18346592
        Nwelma
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 July 2017

          Hallo Arrows,
          Mijn Corsa is van sept 2016, dus met intellink R4. Maar helaas krijg ik het niet op het scherm. Zodra ik de auto verbindt met de usb kabel start Android auto op. Op de telefoon werkt het maar het scherm verschijnt niet op de intellink. De telefoon al een keer verwijderd en opnieuw verbinding laten maken.Moet de dealer soms software matig nog wat instellen, want Android auto staat niet bij de apps zoals bringgo.

          Gr.marten

          #18346696
          Arrows
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Bij mij heeft het feilloos gewerkt. Tot een nieuwere versie van AA instaleerde, sinds dien krijg ik het ook niet meer aan de praat. Ook niet meer met de versie die het wel deed.

            Ik heb toen het wel werkte wel gemerkt dat je een goede USB kabel moet hebben. Werkte alleen met de Samsung kabel van mijn telefoon.

            Als het werkt schakeld het vazelf over, er komt geen icoon van AA, zoals bij de Astra K wel het geval is, in het hoofdmenu. Je kan door de home knop lang in te drukken dan schakelen tussen Intellilink en AA.

            #18346698
            Nwelma
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 July 2017

              Hallo Arrows,
              Heb vanmorgen contact gehad met general motors, maar die willen niks. Wat jammer dat het bij jou ook niet meer werkt. Moeten we nu 3ch5 wachten tot Google het vrijgeeft.

              Gr.marten.

              #18346747
              Arrows
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Met de AA versie van gisteren werkt het bij mij weer.

                Wel AA logo op hoofdscherm nu

                Aa

                aa2

                #18346757
                Nwelma
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 July 2017

                  Hallo Arrow,
                  Hoe heb je dit voor elkaar gekregen . Moet de dealer nog software updaten?. Ben heel benieuwd, want de Bringgo app is waardeloos.
                  Je mag me ook persoonlijk mailen,
                  Mijn e-mailadres is:
                  Marten.elzinga50@gmail.com

                  Gr.marten.

                  #18346801
                  Arrows
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Nieuwste AA geïnstaleerd van apk mirror. Goede USB kabel. Eerst radio/contact aan, daarna telefoon aansluiten op de USB poort. Ben niet bij de dealer geweest, dus ook geen update voor Intellilink gehad.

                    Wat ik lees op fora en google moet je een goede kwaliteit (korte) USB kabel gebruiken. Het liefst met USB logo op de connectors. Dit schijnt uit te maken.

                    #18346820
                    Nwelma
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 July 2017

                      Het lukt mij niet, van alles geprobeerd. Verschillende USB kabels, speciaal voor Motorola . Maar krijg het scherm niet. Op de intellink scherm is het Bluetooth en oplaad pictogram actief. Het USB pictogram is grijs, teken dat deze geen verbinding heeft. Telefoon laadt wel op. Moet wel aan de telefoon liggen, Motorola G4. Kan hier alleen niks over vinden op internet.

                      #18346870
                      Arrows
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Misschien kan je kijken wat verschillende oplaad standen op je telefoon doen. Lees op internet dat het soms uitmaakt. Bij mij staat het standaard op alleen opladen. Misschien maakt het uit als je hem op MTP zet.

                        Ik heb zelf een Samsung S4 Mini met LineageOS, Android versie 7.1.2.

                        #18346872
                        Nwelma
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          28 July 2017

                          Hallo Arrows,
                          Ben gister bij vriend geweest, heeft Opel corsa 2016. Alleen niet met kleuren display. Alles werkt hier feilloos ook met m8jn Motorola. Zijn Samsung werkt ook niet in m8jn auto.
                          Ga volgende week naar garage om software update t3 vragen,

                          #18347001
                          Arrows
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Ben benieuwd of het voor je gaat uitmaken. Hoor het graag.

                            #18347010
                            Nwelma
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              28 July 2017

                              Ik hou je op de hoogte, maar de monteur is nu met vakantie.

                              #18347197
                              Nwelma
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                28 July 2017

                                De oorzaak is dat het kenteken van mijn auto op sept.2016 staat, maar het model is van 2015.
                                Ben nu 8n discussie me5 de dealer.

                                #18347357
                                Arrows
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Dan heb jij een andere radio dan op mijn foto’s.

                                  Mijne is van april 2017, was niet op voorraad, dus moeten wachten op fabricage.

                                  #18347358
                                  Nwelma
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    28 July 2017

                                    Ja hoor, behalve on star staat er niet bij. Heb bij Opel gevraagd wat het verschil is, nog geen antwoord. En ben nog in discussie met de dealer, want als het kenteken op sept.2016 staat, verwacht je niet dat de auto in 2015 is gemaakt.

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.