Android auto insignia 2014

Forumindex Forums Modellen Insignia Android auto insignia 2014

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18351820
    pietera
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 April 2017

      Heb Android auto geïnstalleerd samsung s6.

      Koppelt wel met auto maar er gebeurd niks op het scherm.

      Insignia 2014 intellilink.

      Suggesties ?

      Kom nu niet met dat het niet onder het rijden mag, dat snap ik ook wel en die dat ook niet!

      #18351982
      joost077
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2013

        De software van je intellilink ondersteunt waarschijnlijk geen android auto. Mijn insignia uit 2016 krijgt deze week een update die dit wel mogelijk maakt. Deze software wordt aangevraagd door je dealer en geschreven door Opel Duitsland. Dit pakketje komt terug bij de dealer en vervolgens wordt de update uitgevoerd.

        Zo hebben ze het mij verteld. De update was voor mij niet gratis maar nog altijd goedkoper dan een een ‘nieuwe’ navigatie update. Ik navigeer straks op het altijd actuele en gratis google maps of waze.  :toppie:

        Even lans je dealer dus, en vragen naar de mogelijkheden. Ik heb her en der gelezen dat sommige dealers de updat wel gratis uitvoeren.

        #18351994
        Herberto
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 January 2018

          Hoi Pietera,

          via de link https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-2-9-5749-release/
          kan je android auto downladen voor jouw Samsung S6 moet je de versie arm64 gebruiken.
          App werkt op mijn Samsung S 6 uitstekend samen met (Navi 5.0). Een tip start eerst de app volg de instructies. daarna aansluiten met USB op je Navi.
          Suc6

          Vriendelijke Groet,

          Herberto

           

           

           

           

           

          #18365600
          hambeh01
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 October 2014

            Hai @joost77,

            Is jouw update goed gelukt. Ik merk dat niet alle dealers hieraan willen meewerken.

            Heb je een dealernaam die dit wel doet.

             

            Gr

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.