android auto en mirror link

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie android auto en mirror link

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365517
    pjotter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2013

      Wat zijn de beste apps voor autoandroid via mirror link momenteel mijn astra verbonden via auto android google maps ben op zoek naar meer mogelijkheden om
      toe te passen en wat er mogelijk is hopelijk zijn er nog meer mogelijkheden of tips hieronder enkele voorbeelden zoal het nu mogelijk is
      https://imgur.com/ygYTJ61
      https://imgur.com/B07HgTg

      #18365963
      Dnesh Soekhoe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2019

        image-20-04-2019_20-42-25-15

        #18365976
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          Is het mogelijk om torque pro weer te geven via mirror link op mijn midden display heb deze op mijn mobiel staan via android auto

          [img]https://i.imgur.com/wNBb697.jpg[/img]

          #18366430
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            [quote quote=18365976]Is het mogelijk om torque pro weer te geven via mirror link op mijn midden display heb deze op mijn mobiel staan via android auto [/quote]

            Het schijnt toch mogelijk zijn vondt dit op een engels forum via XDA developpers

            https://forum.xda-developers.com/general/paid-software/app-obd2-plugin-android-auto-torque-t3657805

            #18366571
            Athlon
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 January 2007

              Ik geraak niet verbonden. Tips

              Juiste benaming app eventueel ?

              #18366575
              pjotter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 November 2013

                [quote quote=18366571]Ik geraak niet verbonden. Tips Juiste benaming app eventueel ?[/quote]

                voorwaarde om tot een verbinding te komen is dat uw auto over auto android beschikt

                De mirrorlink werkt alleen via usb kabel in de middenconsole te verbinden met uw mobiel

                en de autoandroid app op uw telefoon te installeren zie  deze onderstaande link en bestanden delen aan te zetten op uw mobiel

                https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-4-1-5909-release/android-auto-google-maps-media-messaging-4-1-590944-release-android-apk-download/download/

                #18369005
                netebuk
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 January 2005

                  moet je de gsm rooten om mirror link erop te zetten en te doen werken met een samsung s10 e en de multimedia navi pro?

                  #18369022
                  pjotter
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 November 2013

                    [quote quote=18369005]moet je de gsm rooten om mirror link erop te zetten en te doen werken met een samsung s10 e en de multimedia navi pro?[/quote]

                    Het bestand downloaden vanaf de link daarna het bestand naar uw telefoon zetten en via de mobiel opzoeken en installeren uw auto als je het androidauto

                    logo op je mobiel ziet ook in je auto moet deze zichtbaar zijn zie afbeelding hieronder

                    android auto

                    als beide zijn geinstalleerd dan kun je de mobiel verbinden met de USB poort in de midden console zodat je mobiel scherm

                     

                    wordt geprojecteerd op het display van het auto mirrorlink zoals de afbeelding hieronder

                    display

                    #18369042
                    netebuk
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 January 2005

                      mijn vraag gaat niet over android auto verbinden met de gsm maar over mirror screen.

                      #18369048
                      Athlon
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 January 2007

                        Dat zou nog beter zijn dan enkel android auto natuurlijk

                         

                        #18369109
                        pjotter
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 November 2013

                          [quote quote=18369048]Dat zou nog beter zijn dan enkel android auto natuurlijk[/quote]

                          Je hoeft je mobiel niet te rooten om androidauto  te installeren alleen de laatste versie erop te zetten via de link

                          deze openen  via je mobiel en installeren eventueel toegang geven v overdracht en krijg je dit te zien op je display van je auto

                          kun je er ook nog andere apps erbij zetten zoals je op de foto ziet naar keus via de instellingen van het menu in android auto

                          azoox3k3idi761dmbcb2jgb3vqgb4c35

                          #18369113
                          Athlon
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            23 January 2007

                            het lukt me langs geen kanten, android auto staat aangevinkt in mijn intellilink,

                            android auto is geinstalleerd op de gsm, alles is toegestaan, heb zelfs al oudere versies aan het proberen geweest

                            En heb al 5 kabels geprobeerd.

                            snap niet wat ik mis doe

                            Ben ook al naar Opel geweest om te zien of ik de laatste update heb, wat ook was.

                             

                            insignia 2016 OPC laatste update en Samsung S8 met laatste update :help:

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.