Andere radio inbouwen Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Andere radio inbouwen Zafira A

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217473
    goofy1972
      Lid sinds:
      14 February 2010

      Hallo,

      Ik heb een Opel Zafira uit 2001 gekocht.
      Nu wil ik voor deze auto een radio kopen waarop ik ook mijn Ipod kan asnsluiten. Zijn er nog dingen waarop ik moet letten. Als ik een Sony of een Pioneer koop, doet de display in het dashboard het dan nog, geeft deze dan nog de zender aan en andere info????

      #17615881
      2e-c14nz
        Lid sinds:
        5 June 2009

        Waar je in ieder geval op moet letten, is dat wanneer je een andere radio koopt, dat je er rekening mee moet houden dat je stuurbediening het niet meer kan doen. Hiervoor heb je een soort ”conterter” voor. Ik geloof dat pioneer hier diverse types voor heeft. Je display in het dashboard durf ik niets over te zeggen.

        #17615882
        Dubbelhuis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2007

          Ik heb een Sony met dvd speler erin (geen connector aangesloten voor de stuurbediening), met losse afstandbediening.
          Het enige wat bij mij in het display verschijnt (bij het aanstaan van de radio) is de tijd en de temperatuur indicatie voor buiten. Zet ik de radio uit, komt ook de datum in beeld.
          De verlichting van de stuurbediening brand wel gewoon (werkt dus niet meer), niet radio afhankelijk.

          Is wel een oude foto…..

          succes met je keuze

          Groet Bernd

          #17615883
          udo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 January 2007

            Hallo,

            Ik heb bij rondevries.nl een bluetooth alpine gekocht.
            Met stuurbedieningsmodule (70 euro) was ik totaal 260 euro kwijt.
            Mooie radio en stuurbediening werkt ook gewoon.
            Display in de auto vervalt dan, maar goed daar krijg je dan ook een mooie radio voor terug.
            Op deze radio zat ook een Ipod aansluiting (Bti114).
            En een parrot chipset voor optimaal geluid !!
            Ben zeer tevreden.

            #17615884
            goofy1972
              Lid sinds:
              14 February 2010

              Bedankt leden voor jullie reacties.

              Heb uiteindelijk besloten om voor een Sony radio tegaan, met bediening voor de i-pod.
              Radio ingebouwd en zeer tevreden mee.

              gr Goofy1972

              #18364743
              Sebastien Wilpart
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 March 2019

                Ik heb een zafira A 2003. Nu een radio met klapscherm maar helaas werkt de boordcomputer nu niet. :wacko:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.