ALARM!!!!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Omega ALARM!!!!!!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210802
    Lusajoda
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 June 2009

      ALARM!!!!!!!!!

      We hebben nu al 2x de buurt opgeschrikt met ons alarm!!!

      We begrijpen 2x wel hoe we het uit moeten krijgen, maar we begrijpen 2x niet hoe we het in godsnaam aangekregen hebben.

      In het boekje kan ik niks vinden!

      1e keer:
      Auto was gewoon op slot, we liepen er wel wat omheen, maar goed, toen wilden we even de auto stukje aan de kant zetten, mijn man maakt het slot open (via afstandbediening) en wil instappen, begint ineens dat alarm te loeien… we schrokken ons rot, hadden dat nog nooit gehoord… wij snel die auto uit en op slot gedaan… toen was het stil!

      De 2e keer:
      Mijn man komt buiten, maakt het slot open (via afstandbediening), loopt naar de achterkant, doet de klep open en … dat ding begint wederom te loeien!

      Wat doen we verkeerd??? Nu maak ik het steeds open en kijk ik eerst of het rode lampje niet brandt….. pas dan maak ik mijn deur open, zit niet op weer een fluitconcert te wachten! En zeker niet om 22.30 uur…

      Groetjes SAïma

      #17502817
      martijn_maja
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 April 2006

        is mooi man een loeiend alarm in de avond, weet iedereen dat ze eraf moeten blijven. maar ik denk dat je alrm een fout melding heeft of een schakelaar niet goed contact maakt. of je afstand bediening niet synchroon is met je module.
        is de batterij nog vol genoeg van je ab? reageert de cv nog vlot op je ab?. zoja dan accu pool eraf, ff wachten, nog ff wachten………………ff wachten nog pi uhhh pool erop en alarm resetten. probleem niet weg pech 2 eraan. maar je moet toch nog terug met de ommi? anders de garage maar op laten lossen. van zijl zit bij hem om de hoek.gr,martijn

        #17502818
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          haal de stekker van de motorkap schakelaar eens los,die veroorzaakt het meest vals alarm.
          (zit naast de linker veerpoot,met dat zwarte rubber)

          je activeert je alarm toch door 2x maal op de sluitknop te drukken????

          dan druk je nu toch 1 keer tot je probleem opgelost is:P

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.