Hoi mede Omega rijders!
Ik heb een vraag over mijn ventilator van de electrische airco.
Deze stopte er een week geleden mee, niet rijdend uit het niets maar in de ochtend na een goede nachtrust. De fan draait op geen enkele stand meer maar voel als ik ga rijden wel de warmte door de ventilatieroosters heen komen dus ik ga er van uit dat er verder niks aan het handje is behalve aan de fan zelf.
Nou had ik een vraag voordat ik het gehele dashboard eruit moet gaan trekken, aangezien ik er van uit ga dat dit moet gebeuren als de fan zelf kapot is.
De radio is er even uit geweest en als ik het me goed herinner was het niet kort van die periode af dat de fan niet meer draaide, met deze ingeving :hmmz haalde ik de radio er zelf nog even uit om achter in het radiovak te kijken. Ik kwam rechts achter het vak zelf een gat tegen waar 2 redelijk dunne losse draadjes hingen van bovenaf komend maar kon alleen niet goed zien welke kleuren deze waren aangezien het al donker was en ik met een lampje erin aan het schijnen was, al dacht ik wel dat ik blauw en rood zag.
Nu is dus de vraag of daar enige kabels lopen van de fan of airco besturing o.i.d. en dat dat wellicht de reden kan zijn van het niet meer willen draaien van de fan? Zo ja dan weet ik tenminste wat het zou kunnen zijn en ga ik daar eerst even mee aan de slag als ik er überhaupt bij kom :wors
Ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven.
Mvg,
Kevin