Airco Probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Airco Probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17646948
    alainossen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 August 2006

      ja dat is het me zeker waard om het te laten maken anders hoef ik ja geen airco te nemen in de auto. Ja niemand hier die uit de omgeving komt dus. Ja denk dat ik het zo bestel ja en alleen kijken dat iemand helpen kan. Kan ik de werkbeschrijving vinden op de TIS of de Kluwer auto cd??

      groeten alain

      bedankt bert ook voor je snelle reply

      #17646949
      miraltje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        koude-middel is aan registratie gebonden, nu het f-gassen besluit per 1-1-2010 van kracht geworden is kan bij overtreding hiervan het certificaat van het bedrijf en monteur ongeldig worden verklaard..

        bij overtreding =geen juiste koude middelbalans staan sancties, met intrekking f-gassen diploma van de monteur en automatisch het bedrijf wanneer maar 1 persoon het f-gassen diploma bezit..

        komt op het zelfde neer als een mooie auto goedkeuren met rotte balken dat doet een apk keurmeester ook niet om je te matsen of omdat je zo’n goede vriend whatever bent.

        het enige wat je zou kunnen doen is te vragen of hij het zwart wil herstellen en de f-gassen/stek handelingen op papier wil doen.

        zelf repareren kan ook zoals al omschreven , en vervolgen door de aircoboer laten afpersen/vacumeren en afvullen, dat scheelt je behoorlijk wat euries

        het bedrijf neemt anders zeer veel risico, de koude-middel balans kan/hoeft niet 100% sluitend te zijn maar als je 800 gram “mist” in je vooraad dan hebt je wel een serieus probleem.

        #17646950
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          dus nogmaals de conclusie .

          zelf de spullen bestellen condensor bij winparts nieuw .
          pomp bij of Obdam bestellen is een die ik en ook Wim v6 wel goed hebben zitten .

          boel met hulp er inbouwen of zelf je kan immers niks slopen het is al niet goed. domweg gewoon naar het nieuwe deel kijken hoe zit het vast en wat moet ik losnemen ,ook op de tis cd zal wel wat staan en de pomp .dat kan idereen als hij wil zo simpel denk je wel om die 2 pomp afdicht ringen op te halen bij de VOD dat je niet de oude er tussen knalt gaat niet werken .

          en afpersen en vullen bij een ??optezoeken ff shoppen ivm prijs(loont de moeite ) te laten vullen legaal

          nogamaals informeer is in je omgeveing naar een auto monteur beunhaas.

          ook bij jou zijn ze zat hoor een monteur die een paar centen bij wil verdienen .

          het is jammer zo ver weg ik als ex Weertenaar zou je kunnen helpen maar even Hoofddorp doe je ook niet even .

          aan vulling heb even gezocht maar bij jou in Heerlen (Sammy) onder tel nr 06 24142021 is een goede pomp te koop vraagt €100 kijk is of je hem kan hebben voorv €75??

          Bert

          #17646951
          alainossen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 August 2006

            ow super, bedankt voor je vele info en natuurlijk voor het zoeken. Echt heeel erg bedankt, dan ga ik maar eens ff kijken of ik ergens iemand kan vinden die me kan helpen. Raar dat niemand op het forum iets heeft gezegd. Normaal zie je wel veel mensen van je je bent in de buurt dus kom maar langs. Maar het is inderdaad beetje ver hoofddorp. Bedankt voor het aanbieden van je service. Waarom ben je als ik vragen mag verhuist?? geen echte limburger meer dan;) hihi.

            groeten alain

            #17646952
            Famempeters
              Lid sinds:
              8 March 2008

              ik was 6 jaar toen ik weg ging daar nu :mad:60 dus al lang daar weg .

              ouders toendertijd werk in de zaanstreek en verhuisd.

              maar al ik in die hoek kwam of kom het heeft wel iets de vlaggen bij nederweert hangen er ook voor mij king:

              he sterkte met de astra gaat vast wel lukken doe is om je heen vrienden kring ifo of iemand een echt hobby beunhaas weet ik doe het al dik 30 jaar en hoofdzaak Opel v/h heel veel c kadetjes opgelapt van 3 een gemaakt voor de toenmalige Kadett club Zaandam .

              beetje opel gek maar niet zo dat ik allemaal gekke dingen in en om de auto heb wat er op zit in de cd versie werk en moet blijven werken verder geen behoefte aan gekke dingen.

              bert

              #17646953
              alainossen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 August 2006

                hey mensen,

                Is er echt niemand die deze jonge man wil helpen met inbouwen van de nieuwe airco onderdelen? Je krijgt zeker je tijd betaald die je bezig bent.

                Aub help me,

                groeten alain

                in omgeving van Maastricht

                #17646954
                miraltje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  wil je wel helpen, maar het moet wel realistisch blijven.

                  ik woon in drenthe, dat is gewoon te ver

                  #17646955
                  alainossen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 August 2006

                    vor de rest wil niemand helpen in de burt van maastricht?

                    aub help mij

                    groeten alain

                    #17646956
                    rezz
                      Lid sinds:
                      30 September 2006

                      Naar iemand toe rijden is geen optie ?

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.