airco condensor en droger vervangen (ander model)

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen airco condensor en droger vervangen (ander model)

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273713
    Andy6446
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 January 2012

      Hallo,

      Mijn condensor is stuk. Normaal gesproken zou er geen probleem zijn om die te vervangen maar in mijn geval kan ik geen passende in internet shops vinden.
      Probleem zit in de bouw van de condensor. Die van mij heeft in- en uitgang aan de rechter kant terwijl die op internet staan net andersom zijn (aansluitingen links wat overigens logisch is want daar zit ook de pomp). Het gaat om de Astra coupé van 2005 met Z18XE motor er in.
      Ik ben op idee gekomen dat i.p.v. verder naar dezelfde zoeken zou ik misschien een andere (met de droger al er op, nu heb ik ook de droger los hangen) kunnen plaatsen. Maar de vraag is of dit mogelijk is met mijn bestaande airco pomp. Of moet de pomp ook vervangen worden (dan heeft t geen zin meer).
      Ben benieuwd of dit kan.

      PS. Ik heb dit ook in de Astra algemeen gepost maar heb geen duidelijke antwoord op gekregen.

      #18298027
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Maar dan zou je niet uitkomen met de airco leidingen.

        #18298028
        Andy6446
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 January 2012

          dan 1 nieuwe leiding, is te doen hoor

          #18298029
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Is er voor jouw type condensor niks te vinden dan?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.