Airco aanzetten

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Airco aanzetten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18553607
    amaryllis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2024

      Hallo, ik heb een opel meriva uit 2007 gekregen. Maar ik kan nergens de knop voor de airco aan te zetten vinden.help!

      #18553611
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Climate control?

        Dan werkt het dmv de eco knop, als eco dan brand op het display is je airco uit.

        #18553619
        amaryllis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2024

          <p style=”text-align: left;”>dus als ik t goed begrijp is de airco eigenlijk automatisch  aan behalve als je de eco knop indrukt? Fan is ie denk ik stuk want hij is pas gevuld en met t warme weer  werd blies iw wwrst hete lucht wn daarna licht koud.maar niet zo koud als ik gewend ben in andere autos.niet airco koud zeg maar</p>

          #18553620
          amaryllis
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 July 2024

            Enkel dit display heb ik
            20240702_173958

            #18553624
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Klopt airco staat in principe altijd aan, tenzij je de knop indrukt en er ECO in het display staat.

              Dus als er niks brand van ECO op je display, moet je airco gewoon werken.

              Dan even laten controleren of het systeem lek is (hopen dat ie gevuld is met fluor)  veelal lekt de condensor (radiateur achter de grill)

              #18553625
              amaryllis
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2024

                Dank je wel.ik ga dat laten nakijken deze week nog.ik heb zelf nooit een auto met airco gehad namelijk

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.