Airc pomp x 16 xel???? Wim ???

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Airc pomp x 16 xel???? Wim ???

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210530
    Famempeters
      Lid sinds:
      8 March 2008

      Wie kan mij zeggen hoe het zit met Aierco pompen van de Vectra passen alle pomen onder elkaar dus uitwisselbaar ???

      of is er voor de b1 1998 x16xel een speciaale pomp het is er een met elektronische AIRCO.

      Weet iemand een adres die pompen reviceerd in de omgeving van Hoofddorp

      EN DE LAATSTE VRAAG HEEFT IEMAND NOG EEN 100% GOED POMP IN DE AANBIEDING ??

      mijn pomp lekt op de deling van het pomphuis

      bert

      #17497900
      navreen76
        Lid sinds:
        30 May 2007

        het zou zin hebben om er een fototje van te plaatsen. en dan doel ik met name op de plek waar de koelleidingen gemonteerd zitten.

        #17497901
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          koel leidingen zitten op de bovenzijde gemonteerd van de airco pompen de pomp aan het luchtfilterhuis kant gemonteerd voor aan de motor onderaan .

          is de oude x16xel moter met dat grote alu lucht inlaat huyis boven de motor

          #17497902
          Famempeters
            Lid sinds:
            8 March 2008

            Ben voor de volle info even wezen kijken

            Opel Vectra B1 bjr 1998 motor x16xel

            pomp merk ??? MT staat er op een sticker
            sae j 639
            part nr 1135302
            code 102772204

            de leidingen ziten aan de bovenzijde gemonteerd achter elkaar in rijrichting auto aan de achterzijde van de pomp
            stroom kabelstekker zit aan de voorzijde net achter multieriem poulie

            ik hoop dat iemand zo,n pomp heeft een echt goede of een goed reparatie adres heeft in de regio Amsterdam

            ik verneem graag

            bert b1

            #17497903
            arjontje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 March 2006

              ben ff aan het vergelijken geweest.
              en volgens h-base zijn alle pompen van de 16v 4 cil gelijk. tot het jaar 2000.

              Zelfs de diesel blokken

              #17497904
              Famempeters
                Lid sinds:
                8 March 2008

                dank je had even op de online voorraad gekeken van onderdelen lijn en had al zo,n vermoeden zijn wel meerdere merken maar wel het zelde uitgevoerd .

                ik heb bij 4 adressen prijs aangevraagt??en wat is wijs ?? heb liever een pomp van forum lid vertrouw ik meer als sloop .

                dus rest mij , ik zoek een goed reparatie adres voor de pomp of een goede pomp ter overname .

                #17497905
                VectraDennis
                  Lid sinds:
                  13 August 2004
                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.