Airbaglampje brand Opel vivaro

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Airbaglampje brand Opel vivaro

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18407400
    zaffiepaul
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2011

      Goede avond medeforummers, ik heb een vraag over onze  Vivaro van 2003  invalidebus waar het airbag en onderhoudslampje blijft branden.

      als ik dan even aan de stekker, van de rechterstoel rommelde ging en de lampjes wel weer uit maar nu blijven ze branden.

      hij is uitgelezen en geeft geen storingen hierover.

      de vorige eigenaar had een extra gordel onder de stoel liggen met de draden doorgesoldeerd op de stekker, welke ik net heb verwijderd inclusief de bedrading die aan die gordel zat. ( bedrading doorgepingt en die zijn goed)

      wie heeft een vermoeden wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?

      de bedrading van de originele gordelspanner hen ik ook doorgepingt en die werkt ook.

      Wie o wie kan ons een uitkomst aandragen?

      groet; Paul

       

       

      #18407448
      zaffiepaul
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 February 2011

        Hallo forummers, even een update.

        na nogmaals meten en de bedrading weer gesoldeerd van de afgeknipte stekker, alles goed schoongemaakt van eventuele aanslag ,alles weer gemonteerd en wat dacht je?

        nog steeds brandende lampjes grrrrr

        na het uitzetten van de auto toch nog ff onder de bestuurderstoel gekeken en even gerommeld aan die stekker en de lampjes gingen uit.

        volgende opdracht wordt dus alles van de bestuurderstoel doormeten en ook maar schoonmaken en controleren.

        hier kan dus nu een slotje op

        groet ; Paul

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.