AGR stoelen

Forumindex Forums Modellen Grandland X AGR stoelen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18395286
    Radaway
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2020

      Hoi

      Ik had AGR-stoelen voor mijn auto besteld. Dit zijn de exacte specificaties die ik besteld had :

      30-Oct-20-11-15-34

      Toen ik de auto ophaalde, kreeg ik te horen dat dit de stoelen zijn.
      Maar ik zie geen ‘AGR’-logo op de stoelen. (Zou ik er geen AGR logo  moeten zien als ze AGR-gecertificeerd zijn ?)

      Ik heb een korte filmpje gemaakt van de stoelen. : https://www.youtube.com/watch?v=zFQ3yRMtY6w

      Tevens zie ik ook niet de ‘sierstrip in hoogglans Sonora Gold’. ( of ligt het aan mij hier ?)

      Kan iemand, voordat ik de auto terugbreng naar de dealer, bevestigen dat dit geen door AGR gecertificeerde stoelen zijn – die ik heb besteld?

      Thx.

      #18395321
      RonaldGLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 August 2019

        Dit zijn wel de AGR stoelen hoor. Heeft nog nooit een logo op gestaan. Het makkelijkst te zien aan de verstelbare zitting.

        #18395392
        Radaway
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2020

          <Heeft nog nooit een logo op gestaan.>

          oke, maar dit staat wel op (als een Logo) in de Insignia :

          https://ibb.co/RTWZDhy

          maar als dit de agr-stoelen zijn, dan zijn mijn twijfels weggenomen.

           

          #18395404
          Harko
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 June 2020

            Het zijn zeker de AGR stoelen. Precies dezelfde als ik in mijn auto heb.
            Het stuk aan de voorkant van de zitting kun je nog uittrekken voor het geval je dat nog niet ontdekt had. Kunststof gedeelte wel eerst omhoog of omlaag drukken.

            #18401773
            FS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 February 2019

              de stoelen uit de insignia van bouwjaar 2010 waren een stuk beter deze van de grandland X zijn de naam niet waard

              #18401877
              Radaway
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 October 2020

                Ik denk dat de algehele kwaliteit is verslechterd. gisteren was ik aan het schakelen (denk 3 naar 2), en begon ik vreemde motorgeluiden te horen. Toen realiseerde ik me dat de auto niet hoger zou accelereren dan 50 km!. Er was een oranje pictogram op het dashboard (motor) dat me ‘motorproblemen’ vertelde. Ik reed nog ongeveer 3 km om terug naar huis te komen. Ik heb Opel hulp gebeld , alle gegevens doorgegegevn … maar zij bellen ANWB! ….. anwb kwam en las de computer op de auto. anwb vertelde dat hun software oud is, dus ik moet het naar de Opel-dealer gaan omdat ze de nieuwste leessoftware hebben. Ik heb het naar de Opel-dealer gebracht. De Opel-dealer vertelt me ​​dat er niets mis is met de auto (nadat ze hem hebben gecontroleerd) en vertelde me ook dat anwb de softwaregegevens heeft gewist toen ze deze met hun software aan het lezen waren.
                De Opel-dealer vertelde me uiteindelijk: bel nooit anwb.
                Alles wat ik hier kan zeggen is:  _Go Figure_         :wacko:

                Nu rijd ik in een auto met 1100 km erop(jonkie)  en ik weet niet wanneer het weer en opeens averechts zal werken. Ik rij een auto die ik niet meer vertrouw.

                zoals ik al zei, de algehele kwaliteit is verslechterd. wat te praten over stoelen. :-(

                #18401888
                FS
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 February 2019

                  laat het ons zeggen het is Franse bucht die ze ons verkopen, niet Duits aan

                  #18401894
                  jopsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2019

                    Door tientallen problemen en 18 maand geduld werd de dealer gedagvaard door mijn rechtsbijstandsverzekering.  Er wordt een identieke nieuwe wagen geëist en een aantal schadevergoedingen.  Ben benieuwd.

                    #18402128
                    RonaldGLX
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 August 2019

                      @FS

                      De AGR stoelen uit mijn Insignia (2009 gekocht)waren inderdaad vele male beter. Zijdelinkse steun en zitpositie was perfect :happy02: . Deze AGR stoel in het geld niet waard. Was me al opgevallen bij de proefrit maar hij zat in het Exclusive pakket dat ik wel wilde voor de andere opties. De standaard stoel is zeker niet minder. Pas nog gereden met een Insignia en dat vind ik nog steeds een super wagen maar wat ben ik blij met de hoge instap die ik nu heb. Reden genoeg voor mij om niet terug te gaan aangezien mijn rug de lage instap niet waardeert.

                      #18402526
                      Radaway
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        27 October 2020

                        <het is Franse bucht die ze ons verkopen,> :rolling:

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.