Agila A heb ik centrale deurvergrendeling op afstand?

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Agila A heb ik centrale deurvergrendeling op afstand?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18444372
    RoykeDePong
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 November 2021

      Hallo allemaal (ik ben nieuw hier),

      Ik heb een week geleden een Agila A gekocht uit 2005. Het is een Temptation volgens mij.
      Toen ik de auto kreeg zaten er twee gewone sleutels bij. Zonder afstandbediening. Maar er zit wel een centrale deur vergrendeling op.
      Er zit een knopje bij de bestuurders deur, en als ik de sleutel twee omhaal gaat alle deuren open.

      Kan ik op deze auto ook een afstand bediening krijgen? En zo ja heeft iemand een tip waar ik zo’n complete sleutel kan krijgen behalve bij de dealer? (belachelijke prijzen). Alvast enorm bedankt!

      Groet Roy

      #18444415
      Insigniauser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2014

        Centrale vergrendeling hoeft niet altijd met afstandbediening te zijn. Ik heb op die manier ooit een Vectra gehad waarbij alleen de sleutel werkte op de vergrendeling, echter altijd alle deuren open of dicht met 1 draai. Kon het portierslot ook in de “vergrendelstand” draaien tegen ongewenst openhengelen door volk met lange vingers…… :whistle:

         

        Sommige geleverde Agila’s hebben idd met afstandbediening, misschien kun je op basis van je VIN nummer achterhalen wat de opties zijn die ooit zijn geleverd op jouw Agila.

        #18444429
        RoykeDePong
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 November 2021

          Hey,

          dank je voor je reactie! Heb je misschien een idee waar ik dat kan uitzoeken met die VIN? Een site ofzo? Dan ga ik een kijken.

          In anyway thanks!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.