Agila 2001 Continue storing in radio bij USB

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Agila 2001 Continue storing in radio bij USB

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367295
    buzzin
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2019

      Ik heb nu een tijdje deze Agila, en heb er een andere radio in gezet (er zat al een aftermarket radio in).

      Deze doet het opzich prima, ware het niet dat als ik een USB stick gebruik, er continue hikken en storing in zit.

      Het lijkt haast wel alsof er hele grote spanningspieken zijn.

      Echter, als ik vanaf de CDspeler speel, of de radio, is er niets aan de hand.

      De radio zelf is goed….nou ja, dat was hij toen ik hem inbouwde, ik hoop dat hij nog goed is. Het is overigens een Pioneer…dus hopelijk geen prul ding.

       

      Komt deze klacht iemand bekend voor?

      En zijn er bekende redenen waarom de auto ineens spanningspieken o.i.d. zou hebben?

       

      Ik ga binnenkort even meten, maar ik ben bang dat ik het niet zo 1 2 3 kan vinden.

      #18367351
      Ronny530
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 February 2019

        Pioneer is geen hoogstandje meer op autoradio gebied maar terzijde. Als de USB ingang op het frontpaneel van de radio is gesitueerd dan is de radio de oorzaak en niet de aansluiting van die radio. Een USB aansluiting is kwetsbaarder dan men denkt en als de USB stick in de aansluiting gaat hangen de aansluiting loskomt van de soldeerverbindingen met storingen tot gevolg.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.