Aftermarket Navi en Radio Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Aftermarket Navi en Radio Vectra C

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234535
    RyanVec
      Lid sinds:
      25 July 2010

      Hallo,

      Omdat ik graag een nieuwe radio in mijn Vec C1 bj 02 wil zetten heb ik een paar vragen waar tot nu toe nog niemand echt antwoord op heeft kunnen geven.

      Hopelijk kunnen jullie me helpen.

      Ik heb nu een originele cdr 2005 radio erin zitten met een 36 polige stekker, en de originele stuurwielbediening met 6 knopjes (1e type).

      Ik wou een radio plaatsen met onderstaande aansluiting (mini iso/canbus)

      Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de originele stuurwielbediening hierop aan te sluiten. Of er hier speciale verloopstekkers of omvormers voor bestaan.

      Alvast bedankt.

      Gr. Ryan

      #17841965
      Klanderman
        Lid sinds:
        29 March 2009

        Ik heb deze radio in mijn Astra. Echt een super apparaat. Stuurwielbediening werkt perfect! Stekkers zitten er allemaal bij. Is gewoon allemaal passend op de orginele auto stekkers.
        Alleen als ik het goed heb heeft jou dashboard en huidige radio geen vouw in het midden he? Deze radio heeft dat wel dus volgens mij lijkt dat voor geen meter. Ik dacht dat die vouw alleen maar in de Astra h, zafira b en de corsa d zit.

        Foto hoe het bij mij is:

        #17841966
        RyanVec
          Lid sinds:
          25 July 2010

          [rquote=1896628&tid=144981&author=Klanderman]Ik heb deze radio in mijn Astra. Echt een super apparaat. Stuurwielbediening werkt perfect! Stekkers zitten er allemaal bij. Is gewoon allemaal passend op de orginele auto stekkers.
          Alleen als ik het goed heb heeft jou dashboard en huidige radio geen vouw in het midden he? Deze radio heeft dat wel dus volgens mij lijkt dat voor geen meter. Ik dacht dat die vouw alleen maar in de Astra h, zafira b en de corsa d zit.

          [/rquote]

          Nee dat klopt, het gaat mij om de aansluitingen. Maar zoals ik op je foto kan zien heb je een nieuwer type stuur.
          En had je al een mini iso aansluiting, dit terwijl ik nog de gewone iso aansluiting heb. Dus ik vraag me af of er een verloopstuk bestaat van Iso naar mini Iso.

          Ziet er overigens echt netjes uit die radio:D

          #17841967
          Opel_Vectra_GTS
            Lid sinds:
            10 April 2011

            beste ryan,

            ben nieuw hier, en zat ffies te kijken tussen de verschillende forumpjes..
            maar kan je zeggen dat het gaat passen, heb zelf ook een vectra c gts uit 2004 met nieuwe stuur dus, en ook zelfde type radio als jou, bij mij nam ie automatisch de stuurwiel bediening over. je moet alleen wel een verloop stekkertje hebben, maar dat weten ze bij een autoshop wel welke je moet hebben. je moet alleen wel een bult kabels weg werken achter je radio, dat werd bij mij ook een probleem :D maar dat gaat je lukken!

            groeten

            berry

            ps, misschien is deze reply overbodig, omdat je al een andere radio hebt etc., beschouw em dan als niet gepost

            #18363762
            spaeke
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 August 2014

              Zijn er nog leden die onlangs een aftermarket radio hebben gemonteerd in een Vectra c…?

              ik zie door de bomen het bos niet meer dus hoor graag van jullie wat top bevalt.

               

              met vriendelijke groet Bas

              #18363764
              dappie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 July 2008

                Spaeke,  ook ik heb een aftermarket radio, en ik heb dacht ik 2 of 4 draden over, die zijn voor m’n stuur bediening (6ronde knopjes)

                maar waar ik ze op aan moet sluiten weet ik niet, en gokken doe ik liever niet, voor ik iets stuk maak.

                ik had het hier al eens gevraagd maar niemand reageerde dus heb ik het maar zo gelaten.

                vr,gr, jac.

                 

                #18363839
                spaeke
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 August 2014

                  Bedankt @jac voor je reactie heb nu een bedrijf gevonden bij ons in de regio die radio’s leverd en installeerd.

                   

                  Groet Bas

                  #18363861
                  Outzy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 August 2015

                    Misschien te laat en anders heeft iemand anders er nog wat aan.
                    Ik heb de mijne via Aliexpress Koste waren 325 + 40 invoer. En dan had ik er 1 gevonden zonder een Astra/Zafira vouw erin.

                    Is dus de moeite waard om even rond te neuzen daar. Was binnen 2 weken in huis ( ik meen zelfs 10 dagen).

                    [img]https://i.imgur.com/bXfX1ME.jpg[/img]

                    #18363865
                    Haasje17
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      8 September 2009

                      Letop voor de toppic starter geld dat de meeste radios niet geheel aan te sluiten zijn met het stekkerpakket wat er bij wordt geleverd.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.