After market radio

Forumindex Forums Modellen Corsa After market radio

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18503496
    Stefan_T
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 January 2023

      Beste Opel rijders,

      Ik ben net nieuw op dit forum, omdat ik ergens tegen aanloop. Ik heb een aftermarket radio gekocht voor mijn Opel Corsa D uit 2007. Alles werkt naar behoren behalve de stuurwielbediening.

      Na wat onderzoek op het internet heb ik gelezen een speciale module hiervoor nodig te hebben. Dit heb ik geprobeerd doormiddel van een canbus kastje er tussen met een lead-kabel van Pioneer, maar helaas werkt deze niet.

      Heeft iemand hier verstand van en misschien een link naar een setje kabels die werken?

      Alvast bedankt!

      Stefan

      #18503527
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Waarschijnlijk heb ge gewoon het verkeerde kastje.  Was het kastje specifiek voor een corsa d?

        #18503542
        Stefan_T
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 January 2023

          Bedankt voor je reactie,

          ik heb deze besteld bij bol.com:

          Bekijk ACV CAN-Bus Kit VW Gruppe Quadlock > ISO / Antenne > DIN op: https://www.bol.com/nl/p/acv-can-bus-kit-vw-gruppe-quadlock-iso-antenne-din/9200000081665160?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

          #18503571
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Je ben op de verkeerde forum, mischien rijd je een vw golf?

            #18503573
            Stefan_T
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 January 2023

              <p style=”text-align: left;”>Je hebt gelijk, ik zie dat ik idd de verkeerde link heb gestuurd…</p>
              Bekijk CAN-Bus Kit Opel Quadlock > ISO / Antenne > ISO op: https://www.bol.com/nl/p/can-bus-kit-opel-quadlock-iso-antenne-iso/9300000000514753?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

              dit is de juiste

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.