Afneembare trekhaak Astra H Station OPC-Line

Forumindex Forums Modellen Astra Afneembare trekhaak Astra H Station OPC-Line

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229611
    Astranomic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2007

      Hey People,

      Ik zou graag op onze Astra H Station een afneembare trekhaak willen maar omdat we een OPC-Line uitvoering hebben ligt de achterbumper wat lager waardoor er maar 1 variant van de 3 originele afneembare fabrieks varianten past. Wie kan me nu vertellen welk merk dat nu is….:hmmz

      Er staat me iets bij dat het een Westfalia was maar kunnen mensen hiero me er meer duidelijkheid over geven? Het wordt uiteraard via m’n REC aangesloten maar kan ik nu beter een 13 polige nemen of een 7 polige aansluitstekker, wat is nu handiger (mocht ik eventueel ooit met een verloop gaan werken)?

      Het gaat mij er dus om dat als de trekhaak gemonteerd is dat deze NIET de opc-line onderspoiler “indrukt” hij moet dus gewoon vrij van de spoiler blijven.

      Alvast erg bedankt! :wors

      Gr,

      Steven

      #17775562
      skip
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2009

        Als ik jou was zou ik gaan voor een 13 polige stekker. Die heb ik er ook onder zitten (ivm de caravan) en heb er een verloopstuk bij van 13 naar 7 polig omdat ik nog wel eens een kleine aanhanger meezeul. En ik heb er geen problemen mee kunnen ontdekken;alles fuctioneerd zoals het hoort.

        #17775563
        Astra_DLS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2008

          13 polig is inderdaad het beste. ICM met verloop naar 7 kun je alles aansluiten.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.