Afleverstop Opel Karl Mogelijk ondeugdelijke servomotoren

Forumindex Forums Modellen Karl Afleverstop Opel Karl Mogelijk ondeugdelijke servomotoren

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276540
    pjotter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2013


      Wie onlangs een Opel Karl heeft besteld, moet mogelijk wat langer wachten op zijn nieuwe aanwinst. Opel houdt de auto’s nog even vast.
      Interne kwaliteitscontroles bij Opel hebben aan het licht gebracht dat in het verwarming- en ventilatiesysteem van de in Korea geproduceerde Karl in een aantal gevallen servomotoren zijn gemonteerd die volgens Opel ‘niet aan de specificaties voldoen’. Opel benadrukt dat dit geen invloed heeft op de veiligheid van de exemplaren die het betreft, maar heeft toch een afleverstop in gang gezet om de Karls te inspecteren en waar nodig de servomotor te vervangen.

      De Nederlandse importeur laat weten zich bewust te zijn van het ongemak voor klanten en benadrukt er op volle toeren aan te werken om de aanpassingen zo snel mogelijk afgerond te hebben.

      #18318410
      Jampie63
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2016

        Wanneer is het bekend geworden van die servomotoren, want vanmorgen heb ik de dealer nog gebeld en die wist toen nog van niets. En als het om die servomotoren gaat hoeft het mijn inziens toch niet zolang te duren om deze te vervangen, wacht nu al vanaf 6 juni.

        #18318411
        Hoofmark
          Lid sinds:
          11 July 2016

          Heeft dit niet te maken met hetgeen in deze thread wordt genoemd?

          viewtopic.php?f=200&t=196587

          #18318412
          Langloper
            Lid sinds:
            20 June 2016

            Volgens mij wel

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.