Advies over afdekhoes ivm stalling buiten

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Advies over afdekhoes ivm stalling buiten

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370655
    McLambo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 September 2004

      Even een vraagje over stalling van een afgerond project tussendoor:

       

      Ik ben op zoek naar een goede, weersbestendige afdekhoes voor mijn oldtimer, met een goed pasvorm voor een jaren 70 middenklasser (opel Ascona / Audi 80, etc).

      Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald merk/type?

      Context:
      Binnenkort loopt de stalling van mijn old-timer af, en ondanks verwoede pogingen heb ik nog geen nieuw (betaalbaar) plekje voor hem kunnen vinden.

      – Omgeving Ermelo / Putten -> TIPS WELKOM :)

      Zoals het er nu naar uit ziet zal hij een poosje op de oprit komen logeren. Op zich geen probleem als er maar een goede stevige hoes overheen komt die weersbestendig is.
      Er zit op zich genoeg tectyl en ML op dat hij wel een poosje buiten kan overleven ;)

      Momenteel staat hij binnen, en zit er een dun hoesje van de Lidl overheen voor het stof, maar met de huidige weersomstandigheden (regen, regen en nog eens regen) ben ik op zoek naar een hoes die goede bescherming biedt tegen vocht/regen, en de lak niet beschadigd.
      Wie weet wat?

      Alvast bedankt voor eventuele tips!

      #18374284
      McLambo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 September 2004

        Mocht iemand nog met hetzelfde dilemma zitten: het is uiteindelijk een Softgarage hoes geworden, op maat voor een Ascona B,

        fits like a glove; auto blijft lekker droog

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.