actuator stang wervel kleppen er af

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum actuator stang wervel kleppen er af

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18407723
    Remon Bastiaan
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 April 2020

      Hoi

      Ik was vandaag onderewg met de vectra c1 z22yh en nu had ik de torq app open en had de storing p1112 .

      Ik bij aan komst  onder de kap gedoken en zag de de actuator stang van de wervel kleppen los hing van het laatste  pinnetje .

      Naar dat ik deze weer  terug had gezet terug naar huis gereden en weer de zelfde  storing   ik gelijk weer onder de kap en wat klooien met de stang .

      Voor ik het wist had ik de hele actuator stang in me handen  dus los van de wervel kleppen.

      Gelijk een test rit gedaan en de storing is weg  en de auto rijd verder zo als het hoort  alle waardes in de torq app lijken goed .

      Nu is mijn vraag kan ik  gewoon door rijden of moet ik de inlaat los gaan halen en alles weer vervangen vidn dit namelijk nog al een dingetje om te gaan doen als ik naar de kosten kijk .

       

      mvg remon

      #18407787
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Ken meerdere mensen die zonder stang gereden hebben, en die merkte er weinig van.

         

        #18407846
        Remon Bastiaan
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 April 2020

          Dat zou helemaal top zijn .

          Ben vandaag ook op pad geweest ongeveer 100 km gereden en moet zeggen de auto voelde niet anders dan normaal .

          De andere kant van het verhaal is natuurlijk wel dat ik niet harden dan 80 kon rijden in verband met de Weers omstandigheden natuurlijk .

          Bedankt voor je reactie  stelt me toch een beetje meer gerust .

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.