actieve subwoofer aansluiten

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie actieve subwoofer aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277336
    blackstation
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 June 2009

      ik heb een actieve subwoofer gekocht van pioneer maar nou is mij een raadsel waar ik de gele stroomdraad op aan moet sluiten, kan dat direct op de radio ( er zit een soort van stekkertje aan ) of dat hij direct op de accu moet.
      en er zit ook nog een tulpstekker aansluiting op.

      ik heb totaal geen ervaring met actieve subwoofers.

      hopelijk dat jullie mij kunnen helpen.

      #18322929
      turbosix
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 November 2010

        Als je zelf aan deze klus wil beginnen zou ik me toch even inlezen als ik jou was.
        Voor beginners is er de site 12v-hifi
        http://www.12vhifi.nl/index.php/componenten/voeding” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Daar kun je de basis wat leren want de dingen die je vraagt zijn toch echt wel een must om goed te weten.
        Je zult niet de eerste zijn waarvan de auto in de fik vliegt door een installatie foutje. ;)

        We willen je echt heel graag optimaal helpen maar het type auto, subwoofer en radio is handig om te vermelden.

        #18322930
        DeMeistah
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          De gele gaat met zekering op de accu, de tulp stekker achterop de radio. Remote (vaak blauw of wit) gaat ook naar de radio

          #18322931
          blackstation
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 June 2009

            @ turbosix: gaat om een opel astra h , pioneer TS-WX120A, radio is een alpine.

            @ demeistah: top dat wou ik even weten, ik twijfelde omdat er zo’n mannetjestekker op zit die ook in de vrouwtje stekker van de radio zou kunnen.

            en een zekering zit er inderdaad al op.

            nu nog even een plek zoeken om de kabel naar de accu te laten lopen.

            #18322932
            DeMeistah
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 December 2010

              Als dat die platte brede pioneer is, dan heb ik die in mijn vorige auto gehad, en echt SUPER!

              #18322933
              blackstation
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 June 2009

                het is niet die hele lange met rode tekst. deze past gewoon onder de stoel.

                het hoeft geen gedreun te worden maar een beetje meer bas vind ik wel prettig :D

                #18322934
                DeMeistah
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 December 2010

                  Aah ja, ik had dan de grotere, die paste precies onder de kofferbak bodem.
                  Die ging ook niet te hard, maar word ook meer een “aanvulling” genoemd. Was er heel tevreden over.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.