Achteruitrijlicht Schakelaar Vervangen (en hoe moet dat?)

Forumindex Forums Modellen Corsa Achteruitrijlicht Schakelaar Vervangen (en hoe moet dat?)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249802
    henksplinter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 October 2010

      Hallo!

      Zojuist is mijn Corsa APK gekeurd door een Kwik-Fit ‘garage’ en op een paar lampjes en een achteruitrijlicht schakelaar na is ie helemaal in orde.

      Nu wist ik van de vorige keuring dat een achteruitrijlicht niet verplicht is voor een auto voor 1-1-1998, dus kon mijn Corsa (van 5-1997) vandaag goed gemaakt worden (de schakelaar was niet op voorraad) voor de APK.

      Nu is mijn vraag:

      Kwik-Fit vraagt €35,- voor het vervangen van een achteruitrij schakelaar; is dit een prima prijs?

      Kan ik het ook zelf doen, en zo ja, hoe?

      Ik ben niet heel technisch, maar kan olie verversen (wie niet eigenlijk ;) ), remblokken en schijven vervangen.

      Ben benieuwd naar de reacties!

      #18039434
      Oenatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        zo ziet de schakelaar eruit

        op het zwarte gedeelte zit een stekker.

        hij zit in je versnellingsbak gedraait, zelf vervangen is heel goed te doen. kost 12 euro ofzo

        #18039435
        henksplinter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 October 2010

          Thanks! Dan wordt dit het ‘project’ voor komend weekend :)

          Nu alleen nog uitvogelen waar die zit… iemand TIPS?

          #18548331
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Hoe verwijder ik de bekleding,om bij mijn achtruitrijlicht  van deKarl te komen en hoe kan ik de achteruitrijcamera dan bevestigen.

            De opeldealer doet het niet, omdat alleen daar gekochte camera aangesloten wordt.

            Deze camera cadeau gekregen.

            Wie helpt me.

            Gr Piet (80j)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.